تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 49641

قصه ما راست بود/ تشریح ویژه برنامه رادیوجوان در روز قدس

قصه ما راست بود/ تشریح ویژه برنامه رادیوجوان در روز قدس

فاطمه قنبری تهیه کننده ویژه برنامه زنده «قصه ما راست بود» درباره این برنامه به خبرنگار مهر بیان کرد: به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از مردم فلسطین و غزه، این ویژه برنامه رادیویی با هدف بیان صدای همبستگی بین‌المللی مسلمانان در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین، به منظور جلوگیری از احساس

فاطمه قنبری تهیه کننده ویژه برنامه زنده «قصه ما راست بود» درباره این برنامه به خبرنگار مهر بیان کرد: به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از مردم فلسطین و غزه، این ویژه برنامه رادیویی با هدف بیان صدای همبستگی بین‌المللی مسلمانان در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین، به منظور جلوگیری از احساس تنهایی فلسطینیان و مردم ستم‌دیده غزه ناشی از تهاجم رژیم صهیونیستی و ارایه قدرت مقاومت به آن‌ها، روانه آنتن رادیو جوان می شود.
وی اضافه کرد: ملت ایران و جهان امروز، حامی و یار مظلوم‌ترین مظلومان جهان هستند. گزارشگران رادیو جوان نیز در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت کرده و با مردم ایران درباره همدلی و همدردی با مردم غزه و فلسطین گفت‌وگو خواهند کرد.
وی درباره بخش های مختلف این برنامه رادیویی اظهار کرد: در این برنامه، موسیقی و شعرهایی نیز اجرا خواهد شد که احساسات و اندیشه‌های مردم را درباره این موضوعات مهم بیان می‌کند که در این بخش با محسن توسلی خواننده انقلابی جوان همراه خواهیم بود و همچنین با کارشناس مسایل سیاسی منطقه و معصومه نصیری کارشناس مسایل رسانه درباره فلسطین و غزه گفت‌وگو خواهیم کرد.
قنبری در ادامه گفت: در بخش دیگر برنامه با وحید خضاب، مترجم کتاب «۱۰ غلط مشهور درباره اسراییل» همراه خواهیم بود و درباره این کتاب گفت‌وگویی داریم که با به چالش کشیدن تفکرات و افسانه های رایج در مورد رژیم صهیونیستی مطالب انحرافی موجود را تبدیل به روایت غیرصحیح صهیونیستی می کند. در این کتاب با آوردن ۲ دسته مطالب واقعی و غیرواقعی به صورت موازی مقایسه زیبایی در مورد مطالب صحیح و نادرست شکل می گیرد. همچنین ذهن اکثر افراد جامعه معمولاً با این ۱۰ غلط رایج آشنا بوده و خو گرفته است.
این تهیه کننده رادیویی در پایان به پویش افطار در حصار اشاره کرد و گفت: در این بخش با علی اکبر سیاح طاهری مسؤول پویش ملی به نام «افطار در حصار» که برای جمع‌آوری کمک‌های مردم ایران با هدف توزیع ارزاق و برپایی سفره افطار در جمع روزه‌داران مظلوم غزه توسط بنیاد مردمی تحول اجتماعی برگزار شده است، گفت‌وگو خواهیم کرد.
ویژه برنامه زنده «قصه ما راست بود» کاری از گروه تاریخ و معارف رادیو جوان با مدیریت عباس رجب سلمانی و به تهیه کنندگی فاطمه قنبری تولید می شود.
این برنامه با اجرای امین قاسمی فرع و راضیه سادات هاشمی با گزارشگری مهدیه پهلوانی، با هماهنگی فرزاد محمدی و دستیار تهیه‌کننده زینب محمودی روز جمعه ساعت ۹ تا ۱۲ روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز از رادیو جوان پخش می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.