تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۰۶
کد خبر : 49899

قاتل استان گلستان در دام پلیس سمنان گرفتار شد

قاتل استان گلستان در دام پلیس سمنان گرفتار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه بنا به اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی شب گذشته جوان ۲۰ ساله توسط فردی ۱۹ ساله در استان گلستان به قتل رسید، ابراز داشت: با توجه به متواری بودن قاتل طرح مهار

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه بنا به اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی شب گذشته جوان ۲۰ ساله توسط فردی ۱۹ ساله در استان گلستان به قتل رسید، ابراز داشت: با توجه به متواری بودن قاتل طرح مهار توسط نیروی انتظامی به اجرا درآمد.
وی ضمن بیان اینکه مأموران پاسگاه انتظامی آبخوری شهر سمنان با پایش خودروهای عبوری متوجه پراید با سه سرنشین شدند، افزود: با توجه به جراحت پا یکی از این افراد و بررسی دقیق هویت قاتل فراری فاش شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با محرز شدن هویت قاتل فراری این فرد دستگیر و به مقر انتظامی انتقال یافت، ابراز داشت: این جوان در بازجویی به انجام قتل اعتراف کرد.
میر احمدی در ادامه تصریح کرد: قاتل در بازجویی‌های فنی پلیس علت ارتکاب این عمل را وجود اختلاف شخصی با مقتول اعلام کرده است.
وی افزود: نداشتن کنترل بر هیجانات، وجود خشم و کاهش تاب‌آوری متأسفانه باعث داغدار شدن و گرفتاری دو خانواده شده است لذا باید والدین آموزش‌های پیشگیرانه را برای جلوگیری از تکرار این حوادث تلخ به کار گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.