تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 40219

فکری: بعد از مربیگری در استقلال یاد گرفتم آدم قبلی نباشم

فکری: بعد از مربیگری در استقلال یاد گرفتم آدم قبلی نباشم

به گزارش ایسنا، محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: ابتدا باید از کادر پزشکی‌مان تشکر کنم که واقعا خالصانه و خوب، کار و مشکلات ما را کم می‌کنند. ما در یکی دو هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بچه‌ها انگیزه خیلی خوبی دارد. بازیکنان ما

به گزارش ایسنا، محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: ابتدا باید از کادر پزشکی‌مان تشکر کنم که واقعا خالصانه و خوب، کار و مشکلات ما را کم می‌کنند. ما در یکی دو هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بچه‌ها انگیزه خیلی خوبی دارد. بازیکنان ما باتجربه هستند و در تیم‌های بزرگ بازی کردند. امیدواریم فردا روز خوب بازیکنان ما باشد و بعد از بازی خوشحال باشیم. هر تیمی خوش شانس‌تر باشد و بهتر از موقعیت‌ها استفاده کند برنده بازی خواهد بود.
او درباره تقابلش با جواد نکونام پس از حواشی میان این دو مربی در چند سال اخیر عنوان کرد: بهتر است زیاد به این موضوع نپردازم. در هر رقابتی ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. نمی‌شود این اتفاقات را همراه خودمان جلو ببریم. اتفاقات به هر حال پیش می‌آید و تمام می‌شود. ورزشکاران این مسائل را خیلی زود فراموش می‌کنند. امیدوارم بازی فردا کیفیت خوبی داشته باشد. هواداران هم در ورزشگاه خواهند بود و بازی را از نزدیک می‌بینند.
فکری اضافه کرد: حضور بانوان هم اتفاق خوبی است. همین که در مسیر حرفه‌ای شدن قدم به قدم جلو برویم، خوب است. اینها نشان دهنده رشد فوتبالمان است. امیدوارم فضای خوبی به وجود بیاید. حتی اگر تعداد کمی از بانوان در ورزشگاه باشند هم خوب است و به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم فضایی به وجود بیاید که همه در ورزشگاه حاضر شوند و از فوتبال لذت ببرند.
او درباره وضعیت چمن ورزشگاه آزادی گفت: ما باید چمن و برنامه ریزی خوب داشته باشیم. خیلی از بازیکنان به خاطر همین فشارها رباط پاره می‌کنند. استقلال و پرسپولیس به خاطر هواداران زیاد یا باید در آزادی بازی کنند یا در ورزشگاهی که شرایط حضور هوادار را داشته باشد. ما به دلیل هواداران بسیار کم، مشکلات این دو تیم را نداریم. به همین دلیل مجموعه دولت و مجلس و وزارت ورزش باید همکاری کنند تا ورزشگاه‌های بزرگی را احداث کنند تا تیم ملی و این دو تیم در ورزشگاه جدید بازی کنند.
سرمربی هوادار درباره تقابلش با هواداران استقلال عنوان کرد: اگر عاشق کسی باشید و با تمام وجود برایشان کار کنید و صادق باشید و دوستشان داشته باشید، همه چیز برعکس می‌شود. بعد از مربی‌گری در استقلال یاد گرفتم دیگر محمود فکری قبلی نباشم و به خاطر کسی جوانی‌ام را ندهم که بعدا حسرتش را بخورم. من در استقلال همه چیز را دیدم و گوشم از همه چیز پر است. باید یاد بگیریم قدردان کسانی باشیم که به ما خدمت می‌کنند. در کشورمان کسانی را که قدرشان را می‌دانیم کنار می‌گذرایم و کسانی را می‌آوریم که سوءاستفاده می‌کنند. همین شد که در جامعه کسی راضی نیست و امیدواریم شرایط بهتر شود و لذت ببریم که در کشورمان زندگی می‌کنیم.
او درباره شایعات مبنی بر جدایی داریوش شجاعیان و احتمال پیوستن این بازیکن به استقلال گفت: او بازیکن استقلال بود و استقلال هم تیم بزرگی است. هر بازیکنی ممکن است افتخار کند که پیراهن این تیم را بپوشد. داریوش باید تلاش بیشتری کند تا بخواهد دوباره پیراهن استقلال را تن کند. او ۳۰ ساله است و من به او گفتم اگر آسیب نبیند و از نظر فنی شرایط بهتری پیدا کند، باید به تیم ملی هم فکر کند.
فکری درباره اینکه تیمش در دیدار قبل مقابل استقلال شش گل دریافت کرد، بیان کرد: به هر حال این فوتبال است. اگر مساله‌ای بود که کمیته انضباطی ورود می‌کرد و به هر حال آن شکست اتفاق بود.
او درباره عملکرد تیم ملی گفت: نمی‌توانید در مدت زمان کوتاه به بهترین شکل، فوتبال جدیدی را ارائه دهید و هماهنگی نیاز به زمان دارد. با این حال نتایج خوب بود و به هر حال نیاز است بازی‌های بیشتری انجام شود. در مجموع فکر می‌کنم بازی‌های سنگین‌تر به درد تیم ملی می‌خورد تا بازیکنان اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند. باید بتوانیم با تیم‌های اروپایی و آمریکای جنوبی بازی کنیم تا ترسمان بریزد. اگر این ترس نباشد دیگر در جام جهانی آنگونه شکست نمی‌خوریم. به هر حال نسل خوبی داریم و امیدوارم با حمایت فدراسیون تیم قدرتمندی پیدا کنیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.