تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 40525

فلسطین: گویی اسرائیل مجوز نامحدودی برای بمباران و کشتار دریافت کرده است

فلسطین: گویی اسرائیل مجوز نامحدودی برای بمباران و کشتار دریافت کرده است

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد که این جنگ هر ساعت باعث کشتار تعداد بیشتری از غیرنظامیان فلسطینی و تخریب بخش‌های دیگری از نوار غزه می‌شود و خانه‌ها، برج‌ها، ساختمان‌ها و تاسیسات از جمله نهادهای آموزشی، درمانی و فرهنگی را با خاک یکسان می‌کند و حلقه کشتار بیشترین

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد که این جنگ هر ساعت باعث کشتار تعداد بیشتری از غیرنظامیان فلسطینی و تخریب بخش‌های دیگری از نوار غزه می‌شود و خانه‌ها، برج‌ها، ساختمان‌ها و تاسیسات از جمله نهادهای آموزشی، درمانی و فرهنگی را با خاک یکسان می‌کند و حلقه کشتار بیشترین تعداد ممکن از شهروندان فلسطینی از جمله کودکان و زنان و کوچاندن افراد باقیمانده و تبدیل نوار غزه به زمین سوخته‌ای که امکان زندگی در آن نیست، تکمیل می‌کند.
وزارت خارجه فلسطین در بیانیه خود اعلام کرد تمامی این امور در سایه محرومیت شهروندان فلسطینی از پیش و پا افتاده‌ترین حقوق و نیازهای انسانی اساسیشان انجام می‌شود تا آنها به این باور برسند که باید به دنبال مکان دیگری برای زندگی بگردند.
وزارت خارجه فلسطین همچنین به شدت تشدید اقدامات نیروهای رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان در تجاوزات ادامه‌دارشان علیه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری اشغالی از جمله قدس شرقی چه در زمینه موج بازداشت‌های گسترده، یورش‌ها، ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان با شنیع‌ترین نمودهای زور و خشونت، آزاد گذاشتن دست شهرک‌نشین‌ها برای انجام شنیع‌ترین تعدی‌ها به شهروندان، خانه‌ها، تاسیسات و خودروهایشان از جمله آمبولانس‌ها و شلیک گلوله جنگی به خودروهای شهروندان، اعمال محدودیت‌های بیشتر در حق شهروندان را به شدت محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است، مشخص شده که کابینه رژیم صهیونیستی و شورای جنگی آن به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی مجوز نامحدودی را برای ادامه بمباران، تخریب، کشتار، مباح دانستن ریختن خون فلسطینی‌ها و سرقت خاک آنها و یهودی‌سازی مقدساتشان دریافت کرده‌اند و جنایت‌هایی را مرتکب شوند که این جنایت‌ها به سطح جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت می‌رسد.
وزارت خارجه فلسطین تاکید کرد: مردم ما در وطن خود می‌مانند و به هیچ مکان دیگری نخواهند رفت. کمپین‌های گمراه‌سازی اسرائیل و تلاش‌هایش برای نادیده گرفتن بُعد سیاسی درگیری و نادیده گرفتن حل و فصل مسئله فلسطین با روش‌های سیاسی و جایگزین کردن آن با قلدری و جنگ و زور، سرنوشتش شکست است.
وزارت خارجه فلسطین از کشورهایی که حمایت و پشتیبانی را از رژیم صهیونیستی به بهانه «دفاع از خود» فراهم می‌کنند، خواست تا در موضع خود بازنگری کرده و به حقوق شهروندان فلسطینی احترام بگذارند و تل‌آویو را وادار به احترام به تعهدات خود به عنوان یک قدرت اشغالگر کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.