تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
کد خبر : 2818

ویژه برنامه سوره برای شب های تاسوعا و عاشورا پخش می‌شود

ویژه برنامه سوره برای شب های تاسوعا و عاشورا پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فصل جدید برنامه تلویزیونی سوره با عنوان «فصل بنی امیه» برای شبهای تاسوعا و عاشورا یک ویژه برنامه شامل دو بخش تدارک دیده است. در بخش اول برنامه شب تاسوعا (سه شنبه ۲۶ مرداد ماه) طبق روال شب های گذشته، حجت الاسلام مسعود دیانی، مجری برنامه با یعقوب توکلی، مورخ و

به گزارش خبرگزاری مهر، فصل جدید برنامه تلویزیونی سوره با عنوان «فصل بنی امیه» برای شبهای تاسوعا و عاشورا یک ویژه برنامه شامل دو بخش تدارک دیده است.

در بخش اول برنامه شب تاسوعا (سه شنبه ۲۶ مرداد ماه) طبق روال شب های گذشته، حجت الاسلام مسعود دیانی، مجری برنامه با یعقوب توکلی، مورخ و استاد حوزه و دانشگاه در مورد «سرمایه‌داری اموی و وجوه سرمایه‌دارانه حکمرانی و زندگی بنی امیه» گفتگو می‌کند و در بخش دوم حجت الاسلام حمید مشهدی آقایی و محمد ناصرزاده مهمان سوره خواهند بود و ناظر به شب تاسوعا گفتگو خواهند داشت.

در ویژه برنامه شب عاشورا هم (چهارشنبه ۲۷ مرداد ماه) در بخش اول حجت الاسلام مسعود دیانی، مجری برنامه با اصغر طاهرزاده، نویسنده و پژوهشگر تاریخ و استاد فلسفه وعرفان درباره موضوع «عبور از تاریخ اموی» گفتگو می‌کند و در بخش دوم هم همانند شب تاسوعا، حجت الاسلام حمید مشهدی آقایی و محمد ناصرزاده مهمان سوره خواهند بود و ناظر به شب عاشورا گفتگو خواهند داشت.

این دو ویژه برنامه سه شنبه ۲۶ مرداد مصادف با شب عاشورای حسینی و چهارشنبه ۲۷ مرداد ماه مصادف با عاشورای حسینی، ساعت ۲۲:۳۰ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود و بازپخششان هم روز بعد از پخش ساعت ۱۵‌است.

ویژه برنامه سوره محرم امسال با عنوان «فصل بنی امیه» با تهیه کنندگی مرتضی روحانی و سردبیری و اجرای مسعود دیانی هرشب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.