تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
کد خبر : 23386

فروش طناب پلاستیکی شیراز

فروش طناب پلاستیکی شیراز

از شهرهای بزرگ صنعتی کشور شیراز می باشد که تعداد زیادی کارخانه و تولیدی در صنایع مختلف به فعالیت مشغول می باشند که از این موارد می توان به تولیدی طناب ماهیگیری پلاستیکی اشاره کرد. تولید طناب روش ساده ای دارد که پس از وارد شدن مواد اولیه به درون دستگاه اکسترودر، تبدیل به رشته هایی می

از شهرهای بزرگ صنعتی کشور شیراز می باشد که تعداد زیادی کارخانه و تولیدی در صنایع مختلف به فعالیت مشغول می باشند که از این موارد می توان به تولیدی طناب ماهیگیری پلاستیکی اشاره کرد.

تولید طناب روش ساده ای دارد که پس از وارد شدن مواد اولیه به درون دستگاه اکسترودر، تبدیل به رشته هایی می شوند که بعد از آن این رشته ها درون دستگاه قرار داده می شوند.

مواد اولیه این محصولات از پلی اتیلن بوده و توسط دستگاه های مخصوص در متراژ مختلف تولید می شوند. کار اصلی طناب برای گره زدن وکشیده شدن می باشد که از این رو باید دارای مقاومت کشسانی بالایی باشند.

مواد اولیه این نوع محصولات پلاستیکی باید از مرغوب ترین و خالص ترین مواد پتروشیمی باشد تا بتواند در مقابل ضربه و کشش کارایی لازم را داشته باشد اگر با این مواد آشنایی ندارید می توانید به مقالات ما در سایت آراد برندینگ مراجعه نموده و اطلاعات جامعی را کسب نمایید.

یکی از الزاماتی که برای بالا بردن کیفیت انواع طناب و ظروف پلاستیکی استوانه ای باید رعایت شود این است که در ابتدا از مواد اولیه باکیفیت باید در ساخت آن استفاده شود.

محصولات متفاوت تولید شده در ایران از مواد اولیه مرغوب که بدون ناخالصی می باشند به بازار ارائه می شوند در واقع این تولیدی ها با بهره گرفتن از تکنولوژیهای روز دنیا و به کار گیری بهترین دستگاه ها قادر به ساخت انواع طنابها می باشند.

این نوع محصولات در رنگهای متنوع و در سایزهای مختلف تولید می شوند و هر کدام از آنها نیز مخصوص استفاده در جای خاص می باشند.

طناب پلاستیکی شیراز

یکی از صنایعی که همیشه رونق فراوانی داشته پتروشیمی بوده که از این موارد می توان در شیراز و کارخانه های تولید طناب پلاستیکی اشاره کرد.

در همه خانه ها استفاده از طناب پلاستیکی شیراز رایج بوده و چندین سال پیش همه برای پهن کردن رختهای خیس از ان استفاده می کردند همچنین در بسیاری از مدارس برای کشیدن تور به جای تور والیبال به عنوان لوازم ورزشی مرغوب از طناب استفاده می شد و امروزه هم در اکثر خانه ها به عنوان وسایل کمکی برای بستن و جا به جایی استفاده می شود.

چندین هزار سال قبل از میلاد مسیح از درخت شاهدانه برای ساخت طناب در چین استفاده شده بود و از آن برای ساخت پل نیز استفاده می شد.

از دهه 1950 به طور انبوه از الیاف مصنوعی و پلی اتیلن برای ساخت نسل جدید طناب استفاده شده و تا به امروز این مسیر با پیشرفت ادامه داشته است.

طنابهای پلاستیکی که با استفاده از الیاف مصنوعی ساخته می شوند از دو نوع ماده اولیه در آن استفاده شده است که نوع اول مواد درجه یک پتروشیمی بوده و نوع دوم مواد درجه دو از بازیافت نایلونها و پلاستیکها می باشد.

برای خرید محصولات درجه یک می توانید از این مجموعه خرید خود را انجام دهید که بزرگترین مرکز تهیه و تولید انواع طناب در ایران می باشد.

فروش طناب پلاستیکی

در گذشته برای تولید طناب از کتان، پشم، کنف، پلی پروپیلن، پلاستیک و پلی اتیلن استفاده می کردند اما امروزه با افزایش مواد پلیمری در تولید طناب پلاستیکی جز پر طرفدارترین نوع طنابها به شمار می رود.

طنابهای پلاستیکی از نظر مواد اولیه سه دسته هستند که می توان به طناب پلی اتیلن، طناب پلی پروپیلین و طناب پلی استیل اشاره کرده که هر کدام از نوع طنابها ویژگیهای خاصی دارند که در ادامه به آن می پردازیم این مهم زمانی که شما قصد مراجعه به مراکز فروش طناب پلاستیکی را دارید از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

طناب پلی اتیلن در دسته های طناب مصنوعی می باشد که داری خصوصیاتهایی نظیر وزن کم، ضد اشعه بودن، قابلیت شناور، استحکام بالا و رنگبندیهای متنوعی است.

همانطوری که در مطالب فوق اشاره کردیم طناب ضخیم پلاستیکی یکی از پرکاربردترین در صنایعهای مختلف است که مجموعه ما این محصول را با قیمت مناسب در معرض فروش قرار می دهد.

عواملهایی هستند که برای دوام این محصول بسیار تاثیر گذار است که می توان به ساختار طناب، قطر طناب، میزان کشش طناب، مکان استفاد از طناب ساختار طناب بسیار مورد اهمیت قرار دارد.

نقطه ذوب این محصول بين ° ١٣٥ تا ٢٦٠ درجه سانتیگراد می باشد که قابل آتش گرفتن نیستند.

برای تولید طناب پلاستیکی باید یک کارگاه راه اندازی کرد که این تولیدی باید تجهزات نظیر جرثقیل برقی، انکوباتور بهداد، دستگاه دسته بندی، اکسترودر، دستگاه کلاف کن، دستگاه دسته بندی و دستگاه بافنده داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.