تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
کد خبر : 22964

فروش شیرآلات بهداشتی تهران

فروش شیرآلات بهداشتی تهران

شیرالات چشمی امروزه به دلیل وجود مسائل بهداشتی و بیماری های ویروسی جایگاه ويژه ای در بین مصرف کننده های خانگی پیدا کرده اند و به نسبت قدیم فروش آنها رونق بیشتری پیدا کرده است چراکه از این طریق انتقال ویروس ها و میکروب ها به حداقل می رسد. شیر الات چشمی بجای استفاده از

شیرالات چشمی امروزه به دلیل وجود مسائل بهداشتی و بیماری های ویروسی جایگاه ويژه ای در بین مصرف کننده های خانگی پیدا کرده اند و به نسبت قدیم فروش آنها رونق بیشتری پیدا کرده است چراکه از این طریق انتقال ویروس ها و میکروب ها به حداقل می رسد.

شیر الات چشمی بجای استفاده از اهرم دستی از یک چشم دیجیتال استفاده‌ می کنند که هنگام نزدیک شدن دست به شیر یا چشمی واکنش نشان می دهد و آب مصرفی را وصل می کند و هنگامی که دست از آن فاصله می گیرد، جریان آب را قطع می کند

خرید شیرآلات چشمی از سایت آراد برندینگ برای استفاده در مراکز عمومی به مراتب واجب تر است زیرا جمعیت زیادی از آن استفاده می کنند و انتقال ویروس های مختلف سلامت افراد را بیشتر در معرض خطر قرار می دهد.

دوام شیر آلات سربی نسبت به انواع دیگر بسیار کمتر است و هنگام برخورد با آب زنگ زدگی میشود مقدار سربی که در این شیرآلات وجود دارد بسیار کم می‌باشد.

شیرآلات به دو دسته واشر دار و بی واشر تقسیم می شوند از انواع شیرهای واشر دار به شیر های فشاری اشاره کرد و در نوع بی واشر شیرآلات کاتریجی توپی و دیسکی اشاره کرد

شیرآلات توپی بیشتر در آشپزخانه ها کاربرد دارد و یکی از قدیمی ترین نوع محسوب می شوند شیرآلات توپی دوام چندانی ندارد و در هنگام برخورد با آب زنگ می زنند انواع و باعث چک کردن شیر میشود و جز دردسر برای ما کارایی ندارند.

فروش شیرآلات بهداشتی

امروزه با پیشرفت جوامع و افزایش ساخت و ساز یکی از پرکاربردترین لوازم و کابینت ام دی اف آشپزخانه همراه با شیرآلات می باشد و قیمت آن بستگی به متریال و رنگ آن ندارد با توجه به نوع کاربردی که دارند مدلها و رنگهای مختلفی دارند و همانطور که می دانید بعد از مدتی ممکن است دچار خوردگی می شوند پس هنگام خرید شیرآلات باید دقت کنید نوع متناسب با فضای خانه خریداری کنید و از جنس محکم ساخته شده باشد و فلز به کار رفته در آن ضد زنگ باشد

امروزه با توجه به تنوع فروش شیرآلات بهداشتی انتخاب یک مورد از بین همه ما را دچار سردرگمی کرده است به طور مثال برای شیر های حیاط از نوع فلز و آلیاژ آبکاری طلا استفاده نکنیم زیرا در اثر تماس با آب دچار زنگ زدگی می شود و نوعی دیگر هستند به علت آلیاژی که در آنها که بکار رفته تیره می باشد و با این که زیبا و جذاب هستند احتیاج به تمیز کاری دارند.

یک شیر چشمی درجه یک باید مشخصات ویژه ای داشته باشد که هنگام خرید مشتری باید به آن توجه داشته باشد زیرا کیفیت بر کارایی آن تاثیر مستقیم دارد. برخی از این ویژگی ها را در ادامه مورد برسی قرار می دهیم.

توجه به وزن شیر و مقايسه چندین مارک در وحله اول یکی از روش های تشخیص شیر می باشد زیرا معمولا شیر های سنگین وزن از برنج ضخیم تری استفاده می کنند و کیفیت آنها بهتر است. مورد بعدی توجه به علامت استاندارد در مورد شیرآلات ایرانی است، زیرا شرکت استاندارد آزمون های مختلفی را برای تست شیرآلات در نظر می گیرد تا مشتری از کیفیت مناسب آن مطمعن شود.

فروش شیرآلات تهران

قیمت شیرآلات چشمی به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آنها برند یا مارک کالا می باشد زیرا معمولا کیفیت ها با برند ها تغییر می کند و گاها تفاوت قیمت ها زیاد می شود البته عوامل دیگری نیز هستند که این قیمت را تحت تاثیر قرار می دهند.

گاها در بازار ممکن است شیر الات چشمی ارزان قیمت توجه شما را جلب کند که خرید آن نیاز است با احتیاط و تحقیق صورت گیرد چراکه ممکن است کیفیت آن پایین و از مواد نامرغوب در آن استفاده شده باشد

جنس لعاب و کیفیت برنج استفاده شده در فروش شیرآلات تهران یکی از عوامل مهم در قیمت گزاری شیرالات چشمی و حتی نمونه های معمولی و رایج هستند و معمولا برخی جنس های ارزان قیمت از برنج سبک و یا داری ناخالصی استفاده می کنند که خرید آنها پیشنهاد نمی شود چراکه که به مرور زمان دچار خوردگی و بلا استفاده شدن آن خواهند شد.

تولیدی شیرآلات چشمی با مواد مختلف شیرآلات را لعابکاری می کنند که کیفیت آنها متفاوت است و از عوامل تاثیر گزار بر قیمت ها محسوب می شود. معمولا لعاب شیرآلات بهداشتی از جنس کروم است و جهت زیبایی و محافظت‌ از شیر مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت ما با فروش شیرآلات چشمی ارزان قیمت ولی باکیفیت مناسب آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز در سراسر ایران است. شما نیز می توانید با خرید عمده شیرآلات چشمی از تخفیف های ویژه برخوردار شوید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.