تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 39272

فرهادی‌زاد: دختران ایران در هانگژو خوب ظاهر شدند

فرهادی‌زاد: دختران ایران در هانگژو خوب ظاهر شدند

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، مهین فرهادی‌زاد که برای تماشای مسابقات قایقرانی در مجموعه ورزش‌های آبی هانگژو حضور یافته بود،‌ اظهار کرد: دختران ورزشکار ما در این دوره از رقابت‌ها بسیار خوب ظاهر شده و توانستند نتایج خوبی را برای کشورمان به دست بیاورند. امروز روز پایانی رقابت‌های قایقرانی دختران و پسران است

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، مهین فرهادی‌زاد که برای تماشای مسابقات قایقرانی در مجموعه ورزش‌های آبی هانگژو حضور یافته بود،‌ اظهار کرد: دختران ورزشکار ما در این دوره از رقابت‌ها بسیار خوب ظاهر شده و توانستند نتایج خوبی را برای کشورمان به دست بیاورند. امروز روز پایانی رقابت‌های قایقرانی دختران و پسران است که خوشبختانه با کسب پنج مدال به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کردند.
نایب‌رییس کمیته ملی المپیک ادامه داد: خوشبختانه ورزشکاران ایران به‌ویژه بانوان در این رقابت‌ها نشان دادند که در رشته‌های مختلف کار کرده‌اند، فدراسیون‌ها برای حضور موفق آنها وقت گذاشته و برنامه‌ریزی کرده‌اند. در عین حال دختران ما هم همه تلاششان را کردند که بتوانند در رشته‌های مختلف به نتایج خوبی دست پیدا کنند.
فرهادی‌زاد افزود: در دوچرخه‌سواری فرانک پرتوآذر کار بی‌نظیری را انجام داد. دختران ما در قایقرانی بسیار قوی ظاهر شدند. در کوراش دو دختر پرتلاش ایران توانستند با سن پایینی که دارند قدرتمند به مصاف حریفانشان بروند و با کسب مدال‌های خوش‌رنگ بدرخشند و باعث شادی مردم کشورمان شوند.
وی ادامه داد: در کبدی دو تیم ملی مردان و زنان ایران در حال رقابت‌اند و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند. امیدوارم بچه‌های ما بتوانند رقابت خوبی را به ثبت برسانند.
نایب‌رییس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: تعداد مدال‌های کسب‌شده توسط بانوان نشان می‌دهد که می‌توانند در آینده نزدیک مدال‌های نقره خود را به طلا و مدال‌های برنزشان را که تعدادشان هم کم نیست به نقره تبدیل کنند.
وی افزود: در این دوره از بازی‌های آسیایی که به میزبانی کشور چین در حال برگزاری است، بچه‌های ما در رشته‌های مختلف بسیار قوی کار کردند و نشان دادند که می‌توانند در رنکینگ اثرگذار باشند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.