تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
کد خبر : 35129

فرمانده اوکراینی: بمب‌های خوشه‌ای آمریکا به دست ما رسیده است

فرمانده اوکراینی: بمب‌های خوشه‌ای آمریکا به دست ما رسیده است

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، اولکساندر سیرسکی، فرمانده نیروی زمینی ارتش اوکراین در مصاحبه با شبکه بی.بی.سی گفت تایید کرد، مهمات خوشه‌ای آمریکا به اوکراین وارده شده و در عرض چند روز آینده آماده استفاده خواهند بود. شبکه بی.بی.سی مشخص نکرده گفتگو با سیرسکی را چه زمانی انجام داده است. فرمانده نیروی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، اولکساندر سیرسکی، فرمانده نیروی زمینی ارتش اوکراین در مصاحبه با شبکه بی.بی.سی گفت تایید کرد، مهمات خوشه‌ای آمریکا به اوکراین وارده شده و در عرض چند روز آینده آماده استفاده خواهند بود.
شبکه بی.بی.سی مشخص نکرده گفتگو با سیرسکی را چه زمانی انجام داده است.
فرمانده نیروی زمینی اوکراین که ضد حمله جدید قوای کی‌یف در جبهه شرقی را هدایت می‌کند ادعا کرد، این ضدحمله در دراز مدت اجرا شده و سریع نتیجه نخواهد داد.
او در مصاحبه با بی.بی.سی در پاسخ به سوالی درباره عملیات سربازانش در باخموت و اینکه آیا هدف آنها بازپس‌گیری این شهر است، گفت: “بله البته. من برای آن تلاش می‌کنم. ما مایلیم نتایجی بسیار سریع کسب کنیم اما در واقعیت چنین چیزی عملا غیرممکن است.”
ژنرال اوکراینی اذعان کرد، ضد حمله اوکراین که از مدت‌ها پیش بر سر آن تبلیغ می‌کرد با گذشت بیش از یک ماه از شروعش در چند جبهه کندتر از آنچه که بسیاری امید داشتند به پیش می‌رود.
او گفت، حوزه شرق اوکراین همچون حوزه جنوب آکنده از مین و موانع دفاعی است. به گفته او روس‌ها پایگاه‌های زیادی دارند و به همین سبب پیشروی آنها سرعت مطلوب را نداشته است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.