تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 37356

فرصت ۱۰ روزه به شهرداری تهران برای بررسی ایجاد دسترسی سامانه جامع حقوقی

فرصت ۱۰ روزه به شهرداری تهران برای بررسی ایجاد دسترسی سامانه جامع حقوقی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، مهدی اقراریان در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری با بیان اینکه تذکر امروز من به شهردار تهران یک تذکر تأسف بار است. چرا که چند بار تذکرم را مطرح کردم اما پاسخی دریافت نشد، گفت: نامه به مرکز حقوقی شهرداری، مدیرعامل سازمان فاوا و دیگر

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، مهدی اقراریان در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری با بیان اینکه تذکر امروز من به شهردار تهران یک تذکر تأسف بار است. چرا که چند بار تذکرم را مطرح کردم اما پاسخی دریافت نشد، گفت: نامه به مرکز حقوقی شهرداری، مدیرعامل سازمان فاوا و دیگر بخش‌ها در خصوص لزوم ایجاد دسترسی سرمایه جامع حقوقی برای نظارت بر حسن اجرای احکام در دعاوی شهرداری تهران ارسال کرده ام اما ۹ ماه از این تاریخ گذشته و هنوز جوابی دریافت نکردم.
وی با بیان اینکه برخی به من می‌گویند که قبل از اینکه تذکری در صحن شورا بدهیم آن را با شهرداری مطرح کنید، گفت: ما موارد را تذکر می‌دهیم و نامه ارسال می‌کنیم و تماس می‌گیریم و بنا بر ضرورت در صحن شورا هم تذکر می‌دهیم اما حالا ۹ ماه از نامه نگاری من گذشته و شهرداری تهران به دلایل نامعلومی در امور نمایندگی ما اختلال ایجاد می‌کند.
وی با بیان اینکه به شهردار تهران ۱۰ روز فرصت می‌دهم که نسبت به ایجاد دسترسی به این سامانه اقدام کند، گفت: باید ظرف مدت مقرر پیوست‌های این تذکر بررسی شود و امیدوارم مجبور نشویم دست به اقدامات قانونی بزنیم. چرا که من به عنوان نماینده مردم ۶۲ تذکر دادم که برخی از آنها قانع کننده نبوده و در برخی موارد هم اصلا پاسخی داده نشده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.