تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
کد خبر : 6544

عین اللهی درگذشت وزیر اسبق بهداشت را تسلیت گفت

عین اللهی درگذشت وزیر اسبق بهداشت را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام تسلیت بهرام عین اللهی آمده است: درگذشت دوست و برادر فرهیخته دکتر محمدحسن طریقت منفرد موجب تأسف و تالم فراوان گردید. وی از چهره‌های علمی برجسته حوزه چشم پزشکی کشور بود که طی سال‌های متمادی در عرصه‌های مدیریت حوزه سلامت و خدمت به مردم، دستاوردهای بسیار ارزشمندی داشت. اینجانب

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام تسلیت بهرام عین اللهی آمده است: درگذشت دوست و برادر فرهیخته دکتر محمدحسن طریقت منفرد موجب تأسف و تالم فراوان گردید.

وی از چهره‌های علمی برجسته حوزه چشم پزشکی کشور بود که طی سال‌های متمادی در عرصه‌های مدیریت حوزه سلامت و خدمت به مردم، دستاوردهای بسیار ارزشمندی داشت.

اینجانب ضمن تسلیت به جامعه سلامت، خانواده معزز و سایر وابستگان آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و جامعه چشم پزشکی کشور صبر و شکیبایی مسالت دارم.

محمد حسن طریقت منفرد چندی قبل بر اثر سقوط از ارتفاع در ساختمان در حال احداث، در بیمارستان بستری شده بود.

وی در دولت دهم و به دنبال استعفای مرضیه وحید دستجردی از وزارت بهداشت، به عنوان سرپرست وزارت بهداشت معرفی شد و در سپس از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رأی اعتماد گرفت تا به عنوان وزیر بهداشت دوم دولت دهم انتخاب شود.

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.