تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 43206

غبیشاوی: هاشمی‌نسب تهدیدم کرد/ او خود بزرگ‌بینی و توهم دارد

غبیشاوی: هاشمی‌نسب تهدیدم کرد/ او خود بزرگ‌بینی و توهم دارد

تیم فوتبال فولاد در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در اهواز به مصاف استقلال رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. پس از پایان بازی درگیری شدیدی بین مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال و نادر غبیشاوی مربی گلرهای فولاد ایجاد شد که با پادرمیانی اعضای دو تیم نیز ختم به خیر شد.

تیم فوتبال فولاد در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در اهواز به مصاف استقلال رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
پس از پایان بازی درگیری شدیدی بین مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال و نادر غبیشاوی مربی گلرهای فولاد ایجاد شد که با پادرمیانی اعضای دو تیم نیز ختم به خیر شد.
نادر غبیشاوی مربی فولاد در گفت‌وگو با ایسنا درباره این اتفاق اظهار کرد: آقای هاشمی‌نسب از شروع بازی اقدام به فحاشی به من کرد و جنگ روانی به راه انداخت. من هم تا آنجا که توانستم حرمت روزهایی که در کنار هم کار می‌کردیم را نگه داشتم اما وقتی کسی تمام اصول اخلاقی را برای رسیدن به اهدافش زیر پا می‌گذارد آدم تا یک جایی می‌تواند این نوع رفتار را تحمل کند.
وی ادامه داد: من هم بعد از فحاشی‌های هاشمی‌نسب از او خواستم از این کار خود صرف‌نظر کند اما او در ادامه شروع به فحاشی به خانواده‌ام کرد. 
غبیشاوی درباره اینکه هاشمی‌نسب عنوان کرده “اصلاً او را نمی‌شناسد”، گفت: او خودبزرگ‌بینی و چنین توهماتی دارد اما حداقل دیگران می‌دانند که من ۱۷سال با او هم‌خانه بودم و حتی بعد از اتفاقات شب گذشته همه به من می‌گفتند مگر شما با هم برادر نبودید پس چرا این اتفاقات افتاد؟ همه وقتی حرف‌های من را می‌شنوند ناراحت می‌شوند. هاشمی‌نسب برای اینکه دل دیگران را به دست بیاورد می‌خواهد هر کاری انجام بدهد.
وی با بیان این که هاشمی‌نسب پس از پایان بازی با حرف‌هایش من را تهدید می‌کرد، افزود: حتی من بعد از بازی از او خواستم که حرف‌هایش را رودررو با خودم بگوید. عکس‌العملی که من بعد از بازی نشان دادم در جواب فحاشی و تهدیدهای هاشمی‌نسب بود. از فوتبالی‌های کل ایران درباره شخصیت من بپرسید که آیا من شخصیت پرخاشگری دارم؟ همه هم من  و هم هاشمی‌نسب را می‌شناسند و قضاوت را به آن ها می‌سپارم. 
مربی گلرهای فولاد در ادامه، گفت: از کسانی که در فضای مجازی به من فحاشی می‌کنند سؤالم این است که علت این کارشان چیست؟ من تمام این بی‌حرمتی‌ها را از چشم هاشمی‌نسب می‌بینم. من از این قضیه نمی‌گذرم و حتی به خاطر فحاشی هایش شاید از او شکایت کنم. 
وی عنوان کرد: من هیچ وقت دوست ندارم افرادی که در ورزشگاه هستند چنین صحنه‌هایی را ببینند و بابت اتفاقات شب گذشته از مردم عذرخواهی می‌کنم. 
غبیشاوی بیان کرد: از همکارانم می‌خواهم برای به دست آوردن یکسری امتیازات دست به هر کاری نزنند و باعث رنجش دیگری نشوند. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.