تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
کد خبر : 3814

حدادی از بهبودی خود خبر داد/ تست حامد منفی شد

حدادی از بهبودی خود خبر داد/ تست حامد منفی شد

به گزارش ایسنا، حامد حدادی سنتر و فوق ستاره تیم ملی بسکتبال ایران که در روزهای گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌برد، امروز (یکشنبه) ۷ شهریور ۱۴۰۰، از بهبودی و منفی شدن تست خود خبر داد. حدادی در پستی که از طریق استوری پیج خود منتشر کرد نوشت: «سلام،

به گزارش ایسنا، حامد حدادی سنتر و فوق ستاره تیم ملی بسکتبال ایران که در روزهای گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌برد، امروز (یکشنبه) ۷ شهریور ۱۴۰۰، از بهبودی و منفی شدن تست خود خبر داد.

حدادی در پستی که از طریق استوری پیج خود منتشر کرد نوشت: «سلام، مرسی که پیگیر حال من بودید. خداروشکر تستم منفی شده، مواظب خودتون خیلی باشین.» در ادامه تصویر پست حدادی آورده شده است:

بعد از بازی‌های المپیک بود که خبر ابتلای خانوادگی حامد حدادی به ویروس کرونا منتشر شد. ابتلای حدادی به کووید۱۹ در حالی رخ داد که او واکسن کرونا را نیز پیش از اعزام به توکیو، تزریق کرده بود.

حدادی که فصل گذشته در لیگ حرفه‌ای چین برای تیم سیچوآن بازی می‌کرد، در حال حاضر با هیچ یک از باشگاه‌های داخلی و خارجی قرارداد ندارد و باید دید با چه تیمی به توافق خواهد رسید.

طی چند روز گذشته نیز برخی اخبارهای غیر رسمی درباره توافق حدادی با تیم شهرداری کرگان نیز در فضای‌ مجازی منتشر شده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.