تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
کد خبر : 37076

عملکرد ذوب‌آهن امیدوارکننده است

عملکرد ذوب‌آهن امیدوارکننده است

رسول کربکندی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم لیگ فوتبال اظهار کرد:  ذوب‌آهن در تقابل با سپاهان در شهرآورد اصفهان، علی‌رغم باخت عملکرد بسیار امیدوارکننده‌ای داشت و کادر فنی در این دیدار نشان داد که آنالیز بسیار خوبی از حریف دارد. وی افزود: با توجه به برآیند بازی دربی

رسول کربکندی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم لیگ فوتبال اظهار کرد:  ذوب‌آهن در تقابل با سپاهان در شهرآورد اصفهان، علی‌رغم باخت عملکرد بسیار امیدوارکننده‌ای داشت و کادر فنی در این دیدار نشان داد که آنالیز بسیار خوبی از حریف دارد.
وی افزود: با توجه به برآیند بازی دربی اصفهان قطعاً در دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس شاهد یک بازی بسیار زیبا خواهیم بود.
بازیکن اسبق ذوب‌آهن یادآور شد: ذوبی‌ها در بازی قبل به جز دفاع پرتعداد و دو کوتاهی از جانب بازیکنان که منجر به یک پنالتی و یک گل شد، کارکرد اشتباهی نداشتند.
این پیشکسوت فوتبال اصفهان تاکید کرد: جوانی و دوندگی دو نقطه قوت تیم ذوب‌آهن در مقابل پرسپولیس خواهد بود.
 وی در پایان تصریح کرد: بازیکنان جوان ذوب‌آهن باید بدانند که تیم پرسپولیس تیم بسیار باتجربه‌ای است و اگر در حین بازی به لحاظ نتیجه جلو بیفتد گل زدن به این تیم سخت خواهد بود.
کربکندی اضافه کرد: اگر طبق اعلامی که شده این دیدار بدون تماشاچی برگزار شود، تیم ذوب آهن با تکیه بر جوانی و دوندگی و کمی پختگی بدون شک می‌تواند تیم برنده این میدان باشد.
به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس پنجشنبه، دوم شهریور ماه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.