تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
کد خبر : 9997

تلاش شاهین ایزدیار برای افزایش تعداد مدالهایش در پاراآسیایی چین

تلاش شاهین ایزدیار برای افزایش تعداد مدالهایش در پاراآسیایی چین

شاهین ایزدیار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از مهر سال گذشته که تمرینات خود را در شنا برای شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو شروع کرده بودم تا به امروز حتی با وجود این که شرایط حضورم در پارالمپیک توکیو فراهم نشد، تمرینات خود را متوقف نکردم تا بهترین عملکرد را در پاراآسیایی

شاهین ایزدیار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از مهر سال گذشته که تمرینات خود را در شنا برای شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو شروع کرده بودم تا به امروز حتی با وجود این که شرایط حضورم در پارالمپیک توکیو فراهم نشد، تمرینات خود را متوقف نکردم تا بهترین عملکرد را در پاراآسیایی چین داشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که در هفته چند جلسه تمرین شنا و بدنسازی دارید، گفت: در هفته ۸ جلسه تمرین شنا و ۲ جلسه تمرین بدنسازی در صبح و بعدازظهر انجام می‌دهم و از شرایط آمادگی خوبی برخوردارم.

ایزدیار پیرامون این پرسش که چقدر امیدوار به افزایش تعداد مدال‌های خود در پاراآسیایی چین نسبت به جاکارتا دارید، افزود: تمام تلاش من این است که عملکرد بهتری نسبت به جاکارتا داشته باشم و تعداد مدال‌های طلای خود را در صورت امکان در چین افزایش دهم، البته این امر بستگی به میزان حمایت کمیته ملی پارالمپیک دارد که برای دستیابی به چنین هدفی چقدر از من حمایت لازم را داشته باشد.

دارنده ۶ مدال طلا بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر تمرکز اصلی شما بیشتر روی چه موادی از رشته شنا است، گفت: در تمام مواد شنا تمرینات خود را به صورت حرفه‌ای پیگیری می‌کنم اما چون رشته تخصصی من قورباغه است، سعی می‌کنم در این ماده تمرینات خود را جدی‌تر و حرفه‌ای تر دنبال کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین کسب سهمیه کرده‌اید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: هنوز کسب سهمیه‌ نکرده‌ام، البته تورنمنت‌های زیادی سال آینده در شنا برای کسب سهمیه وجود دارد که بستگی به تصمیم کمیته ملی پارالمپیک دارد که به چه تورنمنتی اعزام شویم.

ایزدیار در پایان گفت: در سه دوره حضورم در بازیهای پاراآسیایی موفق به کسب ۱۹ مدال شدم که ۸ تا از مدال‌ها طلا بوده است، امیدوارم با حمایت کمیته ملی پارالمپیک این تعداد مدال ها را در چین ارتقاء دهم و به نتایجی بهتر از جاکارتا دست پیدا کنم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.