تاریخ انتشار : جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 47359

عملکرد دختران پینگ‌پنگ‌باز در قهرمانی جهان چگونه بود؟

عملکرد دختران پینگ‌پنگ‌باز در قهرمانی جهان چگونه بود؟

به گزارش ایسنا، تیم ملی تنیس‌روی‌میز ایران با ترکیب ندا شهسواری، مهشید اشتری، شیما صفایی، فاطمه یاری و صبا سراجی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرد و با تیم‌های ژاپن، برزیل، لوکزامبورگ و آفریقای جنوبی همگروه بود. تیم ایران در نهایت با سه شکست و یک پیروزی مقابل آفریقای جنوبی در رتبه چهارم گروه خود

به گزارش ایسنا، تیم ملی تنیس‌روی‌میز ایران با ترکیب ندا شهسواری، مهشید اشتری، شیما صفایی، فاطمه یاری و صبا سراجی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرد و با تیم‌های ژاپن، برزیل، لوکزامبورگ و آفریقای جنوبی همگروه بود. تیم ایران در نهایت با سه شکست و یک پیروزی مقابل آفریقای جنوبی در رتبه چهارم گروه خود قرار گرفت.
حمیده ایرانمنش در مورد عملکرد تیم ملی در این مسابقات به ایسنا گفت: گروه سختی داشتیم و رنکینگ تیمی و انفرادی همگروه‌هایمان از ما بهتر بود اما در مجموع عملکرد تیم ما نسبت به دور گذشته خیلی بهتر بود. دور گذشته تمام بازی‌ها را سه بر صفر باختیم اما امسال یک بازی را بردیم و از بازیکنان بزرگی گیم گرفتیم.
او در ادامه افزود: مهشید اشتری در بازی با ژاپن با رنکینگ ۱۸ دنیا مسابقه داد که خیلی خوب کار کرد و سه بر دو نتیجه را واگذار کرد. این نشان از پیشرفت بچه‌ها دارد. در بازی با لوکزامبورگ هم مقابل رنکینگ ۴۰ دنیا قرار گرفت و در یک بازی نزدیک سه بر یک باخت.
ایرانمنش ادامه داد: خانم شهسواری بازی خوبی با لوکزامبورگ انجام داد و یک برد داشت. عملکرد خوبی هم در بازی با برزیل و ژاپن از خود نشان داد. خانم صفایی هم با آفریقای جنوبی بازی خوبی ارائه داد.
او افزود: دو بازیکن دیگرمان هم جوان و آتیه‌دار هستند که با توجه به شرایط و حساسیت بازی یکی از آنها را در ترکیب گذاشتیم تا تجربه خوبی برایش باشد. امیدوارم در آینده هم فرصت‌های بیشتری داشته باشند.
ایرانمنش در مورد اینکه در دیدار با لوکزامبورگ شیما صفایی را به عنوان بازیکن اول در ترکیب قرار داد و هر دو مسابقه خود را واگذار کرد، در حالی که شهسواری بازی خود را برد و اگر به عنوان بازیکن اول در ترکیب بود احتمال پیروزی ایران وجود داشت، بیان کرد: کادر فنی با توجه به شرایط بازیکنان خود و حریف می‌تواند بهترین تصمیم را بگیرد. به نظرم بهترین ترکیب بود و حتی می‌توانستیم دو بر یک جلو بیفتیم و سه بر دو برنده شویم اما سطح مسابقات خیلی بالا بود. تیم لوکزامبورگ رنکینگ ۱۸ دنیاست در حالی که ما در جایگاه ۳۵ جهان قرار داریم. سال گذشته از این تیم سه بر صفر باختیم اما امسال سه بر یک نتیجه را واگذار کردیم که گواه بر ترکیب خوب تیم است.
او به تاثیر مسابقات قهرمانی جهان در آمادگی ملی‌پوشان برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک اشاره و بیان کرد: خیلی تاثیرگذار بود که بچه‌ها در جو بزرگترین مسابقات تنیس‌روی میز دنیا قرار گرفتند. تمام شرایط برایشان فراهم بود تا تجربه بهتری کسب کنند و روی نقاط ضعف و قوت‌شان کار کنیم.
ایرانمنش در این مورد افزود: حریفان ازبک و قزاق ما در انتخابی المپیک هم در قهرمانی جهان حضور داشتند که بازی‌های آنها را رصد کردیم. امیدوارم سهمیه از آن ما باشد. هر چند کار سختی داریم و رقبایمان رنکینگ بهتری دارند، در چین تمرین می‌کنند و دائم به تورهای بین‌المللی اعزام می‌شوند اما ما هم امیدوار هستیم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.