تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 24525

علی‌حسینی: هیچ وزنه‌برداری را بر دیگری ارجح نمی‌دانیم/ برای همه برنامه داریم

علی‌حسینی: هیچ وزنه‌برداری را بر دیگری ارجح نمی‌دانیم/ برای همه برنامه داریم

به گزارش ایسنا، سعید علی حسینی در حاشیه مجمع فوق‌العاده در مورد اینکه تیم ملی وزنه‌برداری ایران در چه اوزانی در قهرمانی جهان شانس کسب مدال دارد، بیان کرد: طبق صحبتی که با مجموعه فدراسیون و همچنین طبق برنامه ریزی که داشتیم، تیم به صورت کیفی اعزام می‌شود مخصوصا در دسته های وزنی۸۹، ۱۰۲ و

به گزارش ایسنا، سعید علی حسینی در حاشیه مجمع فوق‌العاده در مورد اینکه تیم ملی وزنه‌برداری ایران در چه اوزانی در قهرمانی جهان شانس کسب مدال دارد، بیان کرد: طبق صحبتی که با مجموعه فدراسیون و همچنین طبق برنامه ریزی که داشتیم، تیم به صورت کیفی اعزام می‌شود مخصوصا در دسته های وزنی۸۹، ۱۰۲ و فوق سنگین که امید به کسب سهمیه المپیک داریم. هدفگذاری و برنامه ریزی روی این دسته ها است و در بقیه دسته ها مانند ۸۱ و ۹۶ کیلوگرم اگر شانس خوبی داشته باشیم، اعزام می کنیم.
او در مورد شرایط کیانوش رستمی گفت: کیانوش به اردو اضافه شده است و طبق هماهنگی با ما کارهایش را پیش می برد تا طبق برنامه ریزی و هدف گذاری در ۸۹ کیلوگرم سهمیه المپیک کسب کند.
علی حسینی در مورد تغییر وزن مصطفی جوادی برای قهرمانی جهان گفت: تفکر ما این بود که در ۸۹ کیلوگرم وزنه بزند اما اردو دو هفته به دلیل حضور تیم در قهرمانی آسیا تعطیل شد و جوادی وزن از دست داد از این رو مجبور هستیم در  ۸۱ کیلوگرم  از او استفاده کنیم.
او در مورد نارضایتی کمیته فنی از عملکرد تیم در قهرمانی آسیا گفت: به لحاظ کسب مقام تیمی، برنامه ریزی این بود رتبه بهتری کسب کنیم. اگر محمد زارعی را در اثر آسیب دیدگی از دست نمی‌دادیم، با فاصله بیشتر قهرمان بودیم. ما  ۱۰ نفر بردیم که ۷ نفر مدال گرفتند و به لحاظ مدالی خوب بودیم. این را هم در نظر بگیرید نفراتی که استفاده کردیم خیلی وقت بود که در عرصه تیم ملی نبودند. من هم دوست داشتم تیم به قهرمان برسد و با توجه به تیمی که بردیم به نظرم عملکرد خوب بود. تیمی که اعزام کردیم، تیم ب بود و از آن تیم تنها رسول معتمدی، علی داودی و رضا دهدار به اردوی جهانی دعوت شدند.
علی حسینی در مورد گلایه‌ای که دهدار مطرح کرده مبنی بر اینکه نگاه فدراسیون به معتمدی است، تاکید کرد: این حرف طبق سوالی است که قبل از آسیایی همه از من می پرسیدند که چرا رسول معتمدی به این مسابقات اعزام می شود و ذهن ورزشکار را تحت تاثیر قرار داد. ما همه کارها را طبق برنامه انجام می‌دهیم  بدون اینکه ناعدالتی پیش بیاید. ما برای همه ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک برنامه داریم.  فاصله زیادی تا المپیک است و هر لحظه امکان دارد هر اتفاقی بیفتد از این رو ما کسی را بر دیگری ارجح نمی‌دانیم.
او در مورد زمان تعیین ترکیب تیم برای قهرمانی جهان گفت: داخل لیگ یا اول آذر با توجه به وزنه های سنگینی که وزنه برداران می زنند، ترکیب مشخص می شود.
سرمربی تیم ملی مورد وضعیت سهراب مرادی تصریح کرد: از خدا می‌خواهیم کتفش خوب شود. دو، سه بار عمل شده است. از ظرفیت و توانمندی سهراب آگاه هستیم و امیدوارم مشکل پزشکی‌اش برطرف شود.
او در مورد تغییر تابعیت وزنه‌برداران ارمنستان و کلمبیا و تاثیر حضور آنها در آسیا بر عملکرد تیم ایران گفت: در نتیجه تیمی ما تاثیرگذار است. علی داودی به راحتی قهرمان آسیا می‌شد اما وزنه‌بردار ارمنستان که تابعیت بحرین گرفته است، سه مدال طلا گرفت و مزاحم کار داودی شده است. باید این را هم در  نظر بگیریم چه اتفاقات جدیدی رخ داده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.