تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
کد خبر : 23692

عطر سرد مردانه شنل بلو ایرانی

عطر سرد مردانه شنل بلو ایرانی

عطر یا پرفیوم و گاها ادکلن از اسامی این خوشبو کننده بدن است و امروزه استفاده از عطر جزو یک فاکتور بهداشتی به حساب می آید که از گذشته تاکنون به شدت رواج بیشتری یافته است حال جالب است بدانید که تهیه عطر و اسانس در ایران قدمتی طولانی و تاریخی دارد برای مثال گلاب

عطر یا پرفیوم و گاها ادکلن از اسامی این خوشبو کننده بدن است و امروزه استفاده از عطر جزو یک فاکتور بهداشتی به حساب می آید که از گذشته تاکنون به شدت رواج بیشتری یافته است حال جالب است بدانید که تهیه عطر و اسانس در ایران قدمتی طولانی و تاریخی دارد برای مثال گلاب و همینطور وسایل سفالین عرق گیری از گذشته در ایران و کشور رم باستان وجود داشته و جزو آمار استفاده از عطر و اسانس در تاریخ کشور ایران به حساب می آید در سده 16 میلادی نوشته ایی کتابت شد که در آن حدودا 60 نوع گیاه معطر و خوشبو معرفی شده است.

عطرهای تولید شده مردانه که رایحه ایی تلخ و گرم دارند بیشتر مناسب فصل سرد زمستان طراحی و تولید می شوند اغلب عطر مردانه ایتالیایی جزو تولیدات جذاب و دلنواز بوده اند که توجه هر سلیقه ایی به این نوع عطر جلب می شود امروزه کشور ایران جزو یکی از برندهای دلنواز ساخت عطر مردانه ایرانی در دنیا است که تولیدات عطر در این کشور بسیار منحصر به فرد و دقیق است.

دلیل این محبوبیت و دلنوازی می تواند استفاده از رایحه های بسیار لطیف در ترکیب عطرهای تولیدی باشد محصولات تولیدی عطر ایتالیایی کاملا بی نقص است که مورد توجه متقاضیان خرید  عطر مردانه می باشد.

عطر مردانه سرد

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید در کل عطرهایی با رایحه ملایم بیشتر برای سنین نوجوانی جذابیت دارد و همچنین عطر خنک ملایم مردانه یا زنانه نت هایش کمتر احساس می شود و در بیشتر موارد شما بویی یکسان را متوجه می شوید؛ برای آن دسته از عزیزان که نمی دانند منظور از واژه نت چیست به طور کلی و مختصر مطالبی را بیان می کنیم.

در بین رایحه عطرها عموما عطر مردانه سرد کمترین طرفدار را در بین آقایان 20 تا 40 سال که بیشترین آمار استفاده از عطر را دارند مشاهده شده است و می توان گفت بیشتر افراد دارای سنین بالا از این رایحه استفاده می کنند.

اصالت عطرها نیز در سه گروه تقسیم بندی می شوند که اورجینال یا اصیل، غیر اورجینال یا فیک و تستر یا نمونه می باشند که همان گونه که از نامشان پیداست گروه اول عطرهای اصلی با ماندگاری بسیار بالا هستند که توسط خود شرکت اصلی تولید می شوند و گروه دوم عطرهایی هستند که شکل و بویی مشابه اورجینال که اسانس گل رز هلندی را دارند.

عطر شنل بلو مردانه

از معروفترین برندهای جهان می ‌توان به برند شنل اشاره کرد که ادکلن و عطر شنل بلو مردانه این برند جایگاه بسیار شناخته شده ای در محصولات کمپانی شنل دارد و ظاهری بسیار شیک و شکیل آن باعث شده است تا خیلی سریع در سال ۲۰۱۸ به موفقیتهای بسیاری در زمینه عطر و ادکلن برسد.

همان طور که می دانید عطر شنل بلو مردانه پرفیوم یک عطر خنک است که رایحه ای کاملا متفاوت دارد و در فصلهای گرم مانند تابستان رایحه آن را عمیق تر درک خواهید کرد البته می توانید این عطر را در فصلهای سرد نیز استفاده کنید اما رایحه آن به طور عمیق حس نخواهد شد.

پخش بوی عطر شنل بلو متوسط است و طوری نیست که اگر شما وارد جمعی می شوید بوی آن سراسر جمع را درگیر کند اما ماندگاری رایحه این عطر بر روی لباس و پوست بدن شما بالا است و تداوم بسیار زیادی دارد.

عطر شنل بلو در دسته عطرهایی است که غلظت بسیار بالایی دارند و به همین دلیل ماندگاری این عطر بسیار بالا می باشد اما به این شرط که اصل این عطر را تهیه کنید.

وجود اسطوخودوس در این عطر، آن را بسیار خاص و تلخ می کند و رایحه این عطر پس از نیم الی یک ساعت به سمت رایحه چوب صندل سفید، لوبیا تونکا، چوب صندل عنبر و ایزو سوپر می رود.

این عطر تلخ در شروع بوی گیاه درمنه، نعناع، ترنج و پوست لیمو می دهند و این رایحه ها بسیار شیک و معطر هستند و پس از چند لحظه بو به سمت آناناس، نتهای سبز، شمعدانی و اسطوخودوس خواهد رفت.

اگر شما کلاس کاری بسیار بالایی دارید باید از عطر بلو پرفیوم مردانه شنل استفاده کنید زیرا این عطر نشان دهنده های کلس بودن شخصیت شماست و اگر وارد جمعی شوید مطمئنا به عنوان یک شخص کاریزماتیک شناخته خواهید شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.