تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 25982

از سابقه جهادی رهبر انقلاب چه می‌دانید؟/ناگفته‌های تازه «غیررسمی»

از سابقه جهادی رهبر انقلاب چه می‌دانید؟/ناگفته‌های تازه «غیررسمی»

علی صدری نیا کارگردان مستند «غیررسمی» که پخش تازه‌ترین قسمت از این مجموعه برای جمعه ۲۷ آبان تدارک دیده شده است به خبرنگار مهر بیان کرد: مجموعه مستند «غیررسمی» از قسمت ابتدایی تا چهار قسمتی که تا حالا پخش شده است همیشه سعی بر نمایش موضوعات جدید داشته است. تلاش کردیم سراغ زاویه‌ای برای بیان

علی صدری نیا کارگردان مستند «غیررسمی» که پخش تازه‌ترین قسمت از این مجموعه برای جمعه ۲۷ آبان تدارک دیده شده است به خبرنگار مهر بیان کرد: مجموعه مستند «غیررسمی» از قسمت ابتدایی تا چهار قسمتی که تا حالا پخش شده است همیشه سعی بر نمایش موضوعات جدید داشته است. تلاش کردیم سراغ زاویه‌ای برای بیان روایت‌های تازه برویم و این مجموعه به تکرار نیفتد و به این ترتیب هم ابعاد تازه‌ای از پنجشنبه‌های رهبر انقلاب با نخبگان حوزه‌های مختلف مطرح کنیم و هم زاویه جدیدی از شخصیت یا فعالیت‌های ایشان باشد.
وی اضافه کرد: در قسمت‌های قبلی این تنوع موضوعی وجود داشت از دیدار با نخبگان علمی تا طنزپردازان و از دیدار با هنرمندان تا راویان دفاع مقدس هر یک زاویه‌های مختلفی داشت.
صدری‌نیا درباره موضوع قسمت جدید عنوان کرد: در قسمت پنجم هم این تلاش را داشتیم که سراغ موضوع و روایت متفاوتی برویم و به بهانه دیدار برخی از فعالان جهادی و گروه‌های خدمت‌رسانی به مناطق محروم با رهبر انقلاب، سراغ موضوع اهمیت خدمت‌رسانی به مناطق محروم نیز رفتیم. در این قسمت روایت جلسه هم بخش‌ها و نکات مهمی دارد و هم بخش‌های دیده نشده‌ای دارد که برای اولین بار به پخش می‌رسد.
این مستندساز اضافه کرد: مستند غیررسمی روایت جلسات پنجشنبه‌هاست ولی هر قسمت به بهانه یکی از این دیدارها، سراغ قصه‌ها و ماجراهای گذشته هم می‌رود و سابقه موضوع را هم باز می‌کنیم. در این قسمت به این بهانه سراغ بخشی از کار و فعالیت و همچنین روحیه جهادی رهبر انقلاب رفتیم و هم به نوعی به سابقه‌ای که ایشان با گروه‌هایی مثل جهاد سازندگی داشته‌اند پرداخته‌ایم.
وی با تاکید بر اینکه این روایت بخش‌های پخش‌نشده و گفته نشده‌ای دارد که برای مخاطب جذاب است یادآور شد: اصل جلسه در سال ۹۸ برگزار شد که حدود دو تا سه ساعت به طول انجامید و در آن فعالان گروه‌های مختلف حضور داشتند. این‌ها نکات و دغدغه‌هایی را مطرح کردند و جمع‌بندی‌هایی نسبت به مسیری که گروه‌های جهادی طی کرده‌اند و همچنین نکاتی نسبت به مسیری که پیش روست و توسعه‌ای که می‌تواند رقم بزند، عنوان کردند.
صدری نیا در پایان درباره قسمت‌های بعدی «غیررسمی» گفت: در تلاشیم که قسمت‌های بعدی مجموعه مستند غیررسمی هم به سرعت آماده شود. چند موضوع را به صورت همزمان جلو می‌بریم و باید دید کدام یک زودتر آماده می‌شود.
قسمت پنجم از مجموعه مستند «غیررسمی» روز جمعه ۱۷ آبان ماه ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما و ساعت ۲۰ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
بازپخش این مستند روز شنبه ۲۸ آبان ساعت ۲۱ از شبکه افق و یکشنبه ۲۹ آبان ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.