تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 25204

عدم صدور ویزا دغدغه ملی‌پوشان رزمی برای اعزام به مسابقات برون‌مرزی

عدم صدور ویزا دغدغه ملی‌پوشان رزمی برای اعزام به مسابقات برون‌مرزی

یاشار میردامادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون اعزام‌های زیادی را در تقویم ورزشی پیش‌بینی کرده بودیم که به دلیل مشکلات مالی و عدم صدور ویزا تنها موفق به اعزام ورزشکاران به ۴ تا ۵ تورنمنت برون مرزی شدیم و اعزام‌های زیادی را از جمله اعزام تیم کیک بوکسینگ

یاشار میردامادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون اعزام‌های زیادی را در تقویم ورزشی پیش‌بینی کرده بودیم که به دلیل مشکلات مالی و عدم صدور ویزا تنها موفق به اعزام ورزشکاران به ۴ تا ۵ تورنمنت برون مرزی شدیم و اعزام‌های زیادی را از جمله اعزام تیم کیک بوکسینگ به مسابقات جهانی ترکیه، اعزام تیم سامبو به مسابقات جهانی ازبکستان، اعزام تیم پنجاک سیلات به قهرمانی آسیا هندوستان و.. را از دست دادیم.
وی از اعزام تیم جوجیتسو برزیلی به مسابقات جهانی ابوظبی در اواخر آبان خبر داد و گفت: مقدمات کار برای اعزام این تیم به ابوظبی امارات انجام شده و قرار است با ۱۲ ورزشکار در این تورنمنت حضور پیدا کنیم که امیدوارم مشکلی برای اعزام نداشته باشیم.
مدیر سازمان تیم‌های ملی انجمن‌های ورزش‌های رزمی همچنین درباره وضعیت اعزام دو تیم پنجاک سیلات و سامبو به بازیهای داخل سالن (ایندورگیمز) در تایلند، افزود: تاریخ برگزاری این بازی‌ها ۲ سال متوالی تغییر پیدا کرد و هنوز مشخص نیست برای سومین بار در اواخر اسفند برگزار می‌شود یا خیر؟ البته برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری اردوها و آماده‌سازی ورزشکاران جهت شرکت در بازی‌های داخل سالن انجام شده و از دی ماه برنامه‌های آماده‌سازی آغاز خواهد شد.
وی در خصوص علت تعطیلی اردوهای تیم‌های ملی ورزش‌های رزمی، اظهار کرد: هر زمان شرایط اعزام تیمی به مسابقات برون مرزی فراهم شود، اردوهای مقطعی برای آماده سازی ورزشکاران برگزار می‌کنیم تا به خاطر حضور در اردوها دچار فرسایش نشوند، در غیر این صورت ضرورتی برای برگزاری اردو نیست.
میردامادی در پایان پیرامون این پرسش که آیا تا پایان سال برنامه خاصی برای رشته‌های مختلف رزمی پیش‌بینی شده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمرکز خود را بر روی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی گذاشتیم تا با شناسایی بازیکنان مستعد، اردوی تیم‌های ملی خود را برپا و آن‌ها را برای اعزام به مسابقات آماده کنیم.
انتهای پیام           

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.