تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۴۷
کد خبر : 10383

ضرورت پرداخت حقوق عادلانه به پرستاران

ضرورت پرداخت حقوق عادلانه به پرستاران

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز یک شنبه در آئین تجلیل از پرستاران نمونه شهرستان مراغه با بیان اینکه پرستاران ما در دو سال اخیر خوش درخشیده‌اند، اظهار داشت: نقش پرستاران و پزشکان دلسوز کشورمان در تقویت روحیه بیماران حتی از اطرافیان و خانواده افراد بستری نیز تاثیرگذارتر است. وی با تاکید بر

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز یک شنبه در آئین تجلیل از پرستاران نمونه شهرستان مراغه با بیان اینکه پرستاران ما در دو سال اخیر خوش درخشیده‌اند، اظهار داشت: نقش پرستاران و پزشکان دلسوز کشورمان در تقویت روحیه بیماران حتی از اطرافیان و خانواده افراد بستری نیز تاثیرگذارتر است.

وی با تاکید بر اینکه عبادت تنها در نماز و روزه خلاصه نمی‌شود، بیان کرد: خدمت به بیماران و رفتار مناسب با آنان نیز عبادت محسوب می‌شود.

وی پرستاران را انسان‌هایی ایثارگر خواند و اظهار داشت: ۷۶ پرستار کشور طی دوران شیوع کرونا شهید شدند و در مواردی برخی از آنان به دلیل حجم بالای کار در بیمارستان و حفظ سلامت خانواده خود بیش از ۴۰ روز به خانه نرفتند.

امام جمعه مراغه خاطرنشان کرد: پرستاران نه تنها مراقبت از جسم بیماران را عهده‌دار هستند بلکه در تقویت روحی و مراقبت از روان آنان نیز نقش اساسی ایفا می‌کنند.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در کشور کمبود پرستار وجود دارد و بار این کمبود به دوش پرستاران شاغل گذاشته می‌شود، گفت: باید کمبود پرستار جبران و حقوق عادلانه‌ای به آنها پرداخت شود.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.