تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 40931

خالد مشعل: شوک هفت اکتبر، رژیم صهیونیستی را ۷۵ سال به عقب بازگرداند

خالد مشعل: شوک هفت اکتبر، رژیم صهیونیستی را ۷۵ سال به عقب بازگرداند

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، خالد مشعل، رئیس جنبش حماس در خارج در مصاحبه با شبکه TRT ترکیه گفت، رژیم صهیونیستی همچنان در شوک هفت اکتبر به سر می‌برد. این شوکی بود که این رژیم را ۷۵ سال به عقب بازگرداند. این جنگ پایان این رژیم بود. دشمن صهیونیستی سردرگم و نگران

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، خالد مشعل، رئیس جنبش حماس در خارج در مصاحبه با شبکه TRT ترکیه گفت، رژیم صهیونیستی همچنان در شوک هفت اکتبر به سر می‌برد. این شوکی بود که این رژیم را ۷۵ سال به عقب بازگرداند. این جنگ پایان این رژیم بود. دشمن صهیونیستی سردرگم و نگران غافلگیری‌های مقاومت است.
هفتم اکتبر، حماس یک حمله غیرمنتظره در مقیاس وسیع به اراضی اشغالی از نوار غزه انجام داد. در پاسخ، رژیم صهیونیستی حملات تلافی‌جویانه‌ای را آغاز کرد و نوار غزه را که محل زندگی بیش از ۲ میلیون نفر است، تحت محاصره شدید قرار داد. از آن زمان تنها تعداد اندکی از کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه توانستند وارد این منطقه شوند و بمباران‌ها ادامه دارد.
خالد مشعل درباره حمله رژیم صهیونیستی به محله مسکونی در اردوگاه جبالیا در شمال غزه گفت: رژیم اشغالگر از نظر نظامی شکست خورده است و اکنون با این جنایت شنیع در اردوگاه جبالیا از کودکان انتقام می‌گیرد.
وی موضع رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه درباره غزه را ستود و گفت: اردوغان رهبری است که مورد احترام همگان است و می‌تواند کارهای زیادی در حمایت از قدس، الاقصی و غزه انجام دهد. اظهارات و مواضع ترکیه بسیار خوب است و ما خواهان اقدامات بیشتری هستیم.
مشعل گفت: اردوغان می‌تواند روی میز یک ضربه بزند و به واشنگتن، لندن، برلین، پاریس، رم و تمام جنایتکارانی که در تجاوز علیه غزه دست دارند، بگوید که بس کنید. او می‌تواند یک ائتلاف منطقه‌ای و بین‌المللی را برای حمایت از فلسطین تشکیل دهد.
خالد مشعل خواهان بازگشایی گذرگاه رفح و ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه و توقف این جنایت شد و گفت: چند هفته باید منتظر بمانیم و چند هزار از کودکانمان باید قربانی شوند؟
از آغاز جنگ هفت اکتبر، رژیم صهیونیستی همچنان به بستن گذرگاه‌ها ادامه داده و مانع ورود آب، غذا، دارو، برق و سوخت برای ساکنان غزه می‌شود. حدود ۲.۳ میلیون فلسطینی در نوار غزه هستند که قبل از جنگ نیز به دلیل محاصره توسط رژیم صهیونیستی با اوضاع دشواری روبرو بودند.
خالد مشعل تأکید کرد: هیچ اشغالگری پیروز نشده است و مقاومت از نظر اطلاعاتی، میدانی، رسانه‌ای، حمله زمینی و در موضوع تعامل با اسرا و در تمام زمینه‌ها بر دشمن برتری یافته است. در حالی که رژیم اشغالگر به رغم تخریب و ویرانی غزه به هیچ وجه هیچ پیروزی به دست نیاورده است.
ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) برای بیست و ششمین روز متوالی به بمباران نوار غزه ادامه داد. نوار غزه در معرض حملات گسترده زمینی، هوایی و دریایی قرار دارد که منجر به تخریب گسترده شده است، زیرا جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از موشک‌هایی با قدرت تخریب بسیار زیاد استفاده می‌کنند. در این حملات تاکنون بیش از ۸۵۰۰ فلسطینی شهید شده‌اند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.