تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر : 49301

صنعت نفت با اقدام‌ جهادی به صنعتی پویا بدل شد

صنعت نفت با اقدام‌ جهادی به صنعتی پویا بدل شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، حبیب‌الله ظفریان، مدیر دفتر انرژی، صنعت و معدن مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت نفت در سال ۱۴۰۲ پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای را تجربه کرد، گفت: کارهای بزرگی به‌ویژه در جزیره خارک که قلب تپنده صنعت نفت است انجام شده است. وی افزود: نفت و

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، حبیب‌الله ظفریان، مدیر دفتر انرژی، صنعت و معدن مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت نفت در سال ۱۴۰۲ پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای را تجربه کرد، گفت: کارهای بزرگی به‌ویژه در جزیره خارک که قلب تپنده صنعت نفت است انجام شده است.
وی افزود: نفت و گاز برای توسعه هرچه بیشتر به سرمایه‌گذاری نیاز دارند، از این رو تلاش این است بتوانیم با وضع قوانین، منابعی در اختیار صنعت نفت قرار دهیم و بخش خصوصی را نیز بیش از پیش وارد این صنعت کنیم.
مدیر دفتر انرژی، صنعت و معدن مرکز پژوهش‌های مجلس تصریح کرد: صنعت نفت امروز به صنعتی پویا تبدیل شده و به بالندگی خوبی رسیده و در دولت سیزدهم شاهد کارهای جهادی برای این صنعت بوده‌ایم و امیدواریم سال ۱۴۰۳ نیز این پیشرفت‌ها در صنعت نفت ایران تداوم یابد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.