تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کد خبر : 14715

پیام عمار حکیم در سالروز صدور فتوای جهاد کفایی از سوی آیت‌الله سیستانی

پیام عمار حکیم در سالروز صدور فتوای جهاد کفایی از سوی آیت‌الله سیستانی

به گزارش ایسنا، «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی به مناسبت سالگرد صدور فتوای جهاد کفایی از سوی آیت‌الله العظمی سیستانی، نوشت: امروز سالروز صدور فتوای جاودانه جهاد کفایی از جانب مرجعیت عالی دینی است که وجدان‌های زنده را برای نجات میهن از چنگ تروریسم داعشی خطاب قرار داد و مردان،

به گزارش ایسنا، «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی به مناسبت سالگرد صدور فتوای جهاد کفایی از سوی آیت‌الله العظمی سیستانی، نوشت: امروز سالروز صدور فتوای جاودانه جهاد کفایی از جانب مرجعیت عالی دینی است که وجدان‌های زنده را برای نجات میهن از چنگ تروریسم داعشی خطاب قرار داد و مردان، از پیر و جوان، را به پیشی گرفتن برای فدا کردن جان واداشت.

وی در ادامه این پیام آورده است: امروز که این مناسبت را گرامی می‌داریم، نیاز به حفاظت از این دستاورد که به فضل خداوند و به یُمن این فتوا تحقق یافت بسیار احساس می‌شود. حفظ این دستاورد مهم در عرصه امنیتی ادامه تلاش برای نابودی کامل گروه‌های تروریستی و هسته‌های خفته آنان و در عرصه سیاسی همبستگی بیشتر و کوتاه آمدن از مطالبات به سود منافع ملت و میهن است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان این پیام به مرجعیت عالی، به دست‌هایی که ندای مرجعیت را لبیک گفتند، به شهدای والامقام و خانواده هایشان و جانبازانی که پیروزی با دستان آنان رقم خورد، درود فرستاد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.