تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 35232

صعود میزبان قطعی شد

صعود میزبان قطعی شد

در سومین رقابت مرحله گروهی و چارچوب روز دوم مرحله نخست رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال‌ساحلی مردان باشگاه‌های کشور (منطقه‌جنوب)، تیم هندبال‌ساحلی پادما عصر چهارشنبه (۲۸ تیرماه) از ساعت ۱۷:۱۵ در زمین‌ساحلی ناژوان به‌مصاف هیئت خوزستان رفت و دو بر صفر پیروز این جدال شد. شاگردان حسین رحمتی با ارائه نمایش فوق‌العاده در برابر تیم سرسخت خوزستان

در سومین رقابت مرحله گروهی و چارچوب روز دوم مرحله نخست رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال‌ساحلی مردان باشگاه‌های کشور (منطقه‌جنوب)، تیم هندبال‌ساحلی پادما عصر چهارشنبه (۲۸ تیرماه) از ساعت ۱۷:۱۵ در زمین‌ساحلی ناژوان به‌مصاف هیئت خوزستان رفت و دو بر صفر پیروز این جدال شد.
شاگردان حسین رحمتی با ارائه نمایش فوق‌العاده در برابر تیم سرسخت خوزستان و در روزی که هوای اصفهان شرجی بود، با کسب پیروزی ۲۱ بر ۲۰ در نیمه‌اول و برتری ۱۲ بر ۱۰ در نیمه‌دوم، سومین پیروزی‌شان تا اینجای رقابت‌ها را به‌ثبت رساندند.
به‌گزارش ایسنا، در ادامه پادمای میزبان از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف پرواز هوانیروز رفت و در نهایت شهرآورد هندبال ساحلی اصفهان را با نتیجه ۲ بر ۱ واگذار کرد.
پنجمین بازی ساحلی‌بازان پادما در مرحله نخست رقابت‌های لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور برابر پرواز هوانیروز برگزار شد و سرانجام پروازی‌ها در پس از تساوی یک بر یک، در نبرد تن‌به‌تن به پیروزی رسیدند.
در نیمه نخست این مصاف، پادما یدک با نتیجه ۲۰ بر ۱۴ برنده شد اما پرواز هوانیروز نیمه‌دوم را ۱۷ بر ۱۰ به‌سود خود به پایان رساند تا کار به نبرد تن‌به‌تن برسد و در نهایت پرواز بود که موفق شد این بازی را با پیروزی در نبرد تن‌به‌تن که با نتیجه ۱۱ بر ۹ به‌دست آمد، دو بر یک پیروز شود.
در آخرین دیدار روز دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال ساحلی پادما به مصاف نماینده بندرعباس رفت.
در آخرین بازی از مرحله‌گروهی مسابقات لیگ‌برتر هندبال‌ساحلی باشگاه‌های کشور (منطقه‌جنوب)، تیم پادما یدک از ساعت ۲۱:۴۵ مقابل نیوسایپای بندرعباس به میدان رفت و با کسب نتیجه دو بر صفر، مقتدرانه به مرحله حذفی راه یافت.
ساحلی‌بازان پادما با کسب چهارمین برد از پنج بازی مرحله‌گروهی، به‌عنوان صدرنشین دور نخست به نیمه‌نهایی رقابت‌ها صعود کردند.
پارسا دهقان، بازیکن تیم هندبال ساحلی پادما یدک پس در خصوص عملکرد این تیم در روز دوم رقابت‌ها، اظهار کرد: بازی‌های سنگینی داشتیم و همه تیم‌ها به خصوص خوزستان می‌جنگیدند تا به‌عنوان تیم اول گروه صعود کنند.
او افزود: بازی برابر پرواز هوانیروز را متاسفانه واگذار کردیم، اما به هر حال صعود ما قطعی شده و از طرفی پرواز نیز با دو باختی که دارد از شانس صعود را از دست داده است.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.