تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
کد خبر : 36127

صدور کارت‌های بازی تراکتوری‌ها متوقف می‌شود؟

صدور کارت‌های بازی تراکتوری‌ها متوقف می‌شود؟

به گزارش ایسنا، فیفا ۱۳ مرداد با ارسال نامه‌ای به دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال، از بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور خبر داد اما این نامه دو روز دیرتر یعنی در تاریخ ۱۵ مرداد ابلاغ شد. دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور، پرداخت نشدن مطالبات رضایت‌نامه گوستاوو واگنین به باشگاه رومانیایی سابق

به گزارش ایسنا، فیفا ۱۳ مرداد با ارسال نامه‌ای به دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال، از بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور خبر داد اما این نامه دو روز دیرتر یعنی در تاریخ ۱۵ مرداد ابلاغ شد. دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور، پرداخت نشدن مطالبات رضایت‌نامه گوستاوو واگنین به باشگاه رومانیایی سابق این بازیکن است.
این تعویق در ابلاغ رای باعث شد که سازمان لیگ فوتبال بدون اطلاع از وجود محرومیت تراکتور کارت بازی بازیکنان این تیم را صادر کند اما بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، کارگروه ناظر برقراردادها تا دقایقی دیگر جلسه‌ای فوری تشکیل خواهد داد تا درباره صدور کارت بازی‌ تراکتوری‌ها تصمیم‌گیری کند و تا ساعاتی دیگر نتیجه آن مشخص خواهد شد.
البته تراکتوری‌ها در صورت توقف صدور کارت‌های بازی‌شان فرصت دارند که با پرداخت طلب باشگاه رومانیایی سابق گوستاوو واگنین و ارسال تاییدیه پرداخت به فیفا پنجره نقل و انتقالاتی‌شان را باز کنند و کارت‌های بازی‌شان را بگیرند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.