تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 36348

شکست جهانی هندبالیست‌ها مقابل برزیل/ دیدار بعدی ملی‌پوشان برای رتبه پانزدهم

شکست جهانی هندبالیست‌ها مقابل برزیل/ دیدار بعدی ملی‌پوشان برای رتبه پانزدهم

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال پسران ایران در جریان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان مقابل برزیل به میدان رفتند و با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ مقابل این تیم شکست خوردند. اکنون ملی‌پوشان باید برای کسب رتبه پانزدهم به جدال بازنده دیدار اتریش – چک بروند.  شاگردان رحیمی‌زاده در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان کرواسی با

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال پسران ایران در جریان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان مقابل برزیل به میدان رفتند و با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ مقابل این تیم شکست خوردند. اکنون ملی‌پوشان باید برای کسب رتبه پانزدهم به جدال بازنده دیدار اتریش – چک بروند. 
شاگردان رحیمی‌زاده در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان کرواسی با تساوی مقابل سوئد و دو برد مقابل جزیره فارو و بروندی به عنوان تیم اول به مرحله اصلی این مسابقات رسیدند. آنها با دو شکست مقابل آلمان و عربستان از رسیدن به دور یک چهارم بازماندند و برای کسب رتبه سیزدهم تا شانزدهم ابتدا به مصاف برزیل رفتند و مقابل این تیم شکست خوردند. 
اکنون هندبالیست‌های ایران باید برای کسب رتبه پانزدهم به مصاف تیم بازنده دیدار اتریش و جمهوری چک بروند. این دیدار فردا جمعه ۲۰ مرداد برگزار می‌شود.
دهممین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان از ۱۱ مرداد به میزبانی کرواسی آغاز شده و تا ۲۲ مرداد ادامه دارد. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.