تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۳۸
کد خبر : 17857

رشیدی: حسینی شاهکار کرد/ حسین‌زاده ستاره جدید فوتبال ایران است

رشیدی: حسینی شاهکار کرد/ حسین‌زاده ستاره جدید فوتبال ایران است

منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی ۲ بر صفر آبی‌پوشان پایتخت مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوب و سنگینی بود. من گفته بودم که این بازی می‌تواند یکی از سخت‌ترین بازی‌های استقلال باشد. مس رفسنجان تیم تاکتیکی و خوبی است

منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی ۲ بر صفر آبی‌پوشان پایتخت مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوب و سنگینی بود. من گفته بودم که این بازی می‌تواند یکی از سخت‌ترین بازی‌های استقلال باشد. مس رفسنجان تیم تاکتیکی و خوبی است و هفته گذشته در آبادان موفق شد مقابل شاگردان منصوریان به پیروزی برسد و این فصل یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر بود.

او ادامه داد: بازی بعدی استقلال هم قطعا به همین شکل خواهد بود. استقلال خیلی خوب بازی کرد. به نظر من سید حسین حسینی عملکرد بسیار خوبی داشت و صالح حردانی و امیرحسین حسین‌زاده توانستند عملکرد خوبی از خودشان نشان بدهند. آبی‌ها هماهنگی خوبی از خودشان نشان دادند و توانستند در این بازی به موفقیت برسند. غیر از چند بازی، استقلالی‌ها توانستند به لحاظ فنی عملکرد خوبی از خودش نشان دهند.

رشیدی درباره عملکرد امیرحسین حسین‌زاده که توانست ۲ گل در این بازی به ثمر برساند، خاطرنشان کرد: این جوان واقعا یک ستاره‌ جدیدی در فوتبال ایران است و این بازیکن می‌تواند لژیونر شود و حرف‌های زیادی در آینده برای گفتن داشته باشد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان پایتخت در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر گفت: استقلال با سال‌های قبل کاملا متفاوت بود. این تیم در سال‌های گذشته بازیکنان قابل توجهی را از دست داد اما امسال مجیدی چند بازیکن جوان به تیم جذب کرد و مشخص بود که این تیم تا هفته هفتم و هشتم نمی‌تواند به هماهنگی  کاملی برسد. استقلال در چند هفته بازی‌های انتقادات آمیزی داشت اما رفته به رفته شرایط برای استقلال بهتر شد و توانست با پر کردن خلاء‌هایی که پیش آمد، نتایج مورد نظر خود را کسب کند.

او در پایان درباره روند شکست‌ناپذیری استقلال تاکید کرد: این شکست‌ناپذیری و گل نخوردن عنوانی است که در تاریخ ثبت می‌شود اما خیلی اهمیت ندارند. چیزی که مهم است، قهرمانی استقلال است. به نظر من سید حسین حسینی یکی از ستاره‌های تیم بود و اگر در دروازه استقلال نبود، جایگاه استقلال در اینجا نبود و حسینی واقعا در این فصل شاهکار کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.