تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 33663

پایان کاپ جهانی دراگون‌بوت چین با ۵ مدال برای زنان ایران

پایان کاپ جهانی دراگون‌بوت چین با ۵ مدال برای زنان ایران

به گزارش ایسنا، تیم دراگون‌بوت زنان آوش خلیج فارس قهرمان لیگ برتر دراگون‌بوت، نماینده ایران در کاپ جهانی چین بود.  تیم آوش امروز در فینال ده‌ نفره و هشت‌ نفره ۵۰۰ متر و رقابت ده‌ نفره ۲۰۰۰ متر به مصاف رقیبان رفت و صاحب مدال طلا و نقره شد.  تیم آوش در روزهای گذشته ۲

به گزارش ایسنا، تیم دراگون‌بوت زنان آوش خلیج فارس قهرمان لیگ برتر دراگون‌بوت، نماینده ایران در کاپ جهانی چین بود.
 تیم آوش امروز در فینال ده‌ نفره و هشت‌ نفره ۵۰۰ متر و رقابت ده‌ نفره ۲۰۰۰ متر به مصاف رقیبان رفت و صاحب مدال طلا و نقره شد. 
تیم آوش در روزهای گذشته ۲ نقره و یک برنز گرفته بود و به این ترتیب مسابقات را با یک طلا، ۳ نقره و یک برنز به پایان رساند. 
در آخرین روز مسابقات و در  فینال دراگون‌بوت هشت‌ نفره ۵۰۰ متر زنان، تیم آوش با تیم‌های فیلیپین، هنگ‌کنگ، مالزی و تیم اول و دوم چین رقابت کرد و در پایان با زمان ۲:۲۳.۵۸۱ دقیقه بالاتر از رقیبان در رده نخست ایستاد و اولین مدال طلای خود را در این رقابت‌ها کسب کرد.
در فینال دراگون‌بوت ۱۰ نفره ۵۰۰ متر زنان، تیم آوش با دو تیم از چین و تیم‌های هنگ‌کنگ، فیلیپین و مالزی رو به رو شد و در پایان با زمان ۲:۲۶.۳۴۷ دقیقه پس از نماینده چین در رده دوم ایستاد و صاحب مدال نقره شد. دیگر تیم چین در این رقابت مدال برنز به دست آورد.
در رقابت ۲۰۰۰ متر تیم آوش خلیج فارس با این که شانس اصلی کسب مدال طلا بود، به دلیل یک خطا از دور رقابت‌ها کنار رفت.
تیم آوش با ترکیب مهسا کهنسال، صدف زندآستا، نرجس سالاری‌پور، سمیرا همتی، آی‌سانا ایلان‌داغی، مینا آفرنچه، زهرا مطهر، ارشین رضانژاد، پریسا محمدزاده، زیبا سماک حرفه، نادیا تالانک و سما یاسمی با هدایت آرزو پاسلار سرمربی، سمیرا همتی مربی، فاطمه فتاحی مربی بدنساز و آرش دوستی به عنوان سرپرست در این رقابت حضور داشت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.