تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر : 29656

اقدام عجیب چینی‌ها برای حذف برنز مشترک شمشیربازی

اقدام عجیب چینی‌ها برای حذف برنز مشترک شمشیربازی

 به گزارش ایسنا، دفترچه فنی شمشیربازی بازی‌های آسیایی هانگژو برای کمیته ملی المپیک کشورها ارسال شده و عباس فاریابی از ایران مسئول فنی این رشته در بازی های آسیایی است. چینی‌ها در این دوره از بازی‌ها تصمیم داشتند که در هر اسلحه دو مدال را حذف کنند که که با پیگیری فاریابی و کنفدراسیون آسیا

 به گزارش ایسنا، دفترچه فنی شمشیربازی بازی‌های آسیایی هانگژو برای کمیته ملی المپیک کشورها ارسال شده و عباس فاریابی از ایران مسئول فنی این رشته در بازی های آسیایی است. چینی‌ها در این دوره از بازی‌ها تصمیم داشتند که در هر اسلحه دو مدال را حذف کنند که که با پیگیری فاریابی و کنفدراسیون آسیا این اتفاق رخ نداد.
فاریابی در گفت‌وگو با ایسنا در این مورد بیان کرد: دو سال قبل از بازی‌های آسیایی مشغول تنظیم دفترچه فنی شمشیربازی بودیم و تلاش زیادی انجام شد. دفترچه را قبل از اینکه بازی‌ها در سال گذشته به تعویق بیفتد نهایی کردیم.
اوادامه داد: چین در سال جدید قصد داشت، مدال سوم مشترک را در انفرادی و تیمی شمشیربازی بازی‌های آسیایی هانگژو حذف کند که با تلاش زیاد و بحث‌های فراوان و با کمک کنفدراسیون آسیا، توانستیم کمیته برگزاری بازی‌ها را راضی کنیم مقام سوم مشترک را داشته باشیم. وجود مقام سوم مشترک، یک سنت دیرینه است و نباید به هیچ عنوان حذف شود. در دفترچه فنی که اکنون برای کمیته ملی المپیک کشورها ارسال شده است نیز مقام سوم مشترک را در انفرادی و تیمی خواهیم داشت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.