تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 40499

شکست تیم گلبال زنان ایران برابر چین/ سه بانوی پاراتیرانداز فینالیست شدند

شکست تیم گلبال زنان ایران برابر چین/ سه بانوی پاراتیرانداز فینالیست شدند

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، تیم ملی گلبال بانوان در دومین دیدار خود در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین به مصاف تیم چین رفت و با نتیجه ۱۰ بر ۳ برابر این تیم شکست خورد. تیم بانوان در بازی نخست نیز با نتیجه ۱۱ بر ۲ برابر کره شکست خورده بود. ملی پوشان گلبال

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، تیم ملی گلبال بانوان در دومین دیدار خود در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین به مصاف تیم چین رفت و با نتیجه ۱۰ بر ۳ برابر این تیم شکست خورد.
تیم بانوان در بازی نخست نیز با نتیجه ۱۱ بر ۲ برابر کره شکست خورده بود. ملی پوشان گلبال بانوان فردا با تایلند دیدار خواهند کرد.
 در ادامه این رقابت‌ها تیم گلبال مردان نیز عصر امروز به مصاف تیم عراق خواهد رفت.
چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی از روز یکشنبه یکم آبان با حضور ۳۰۰۰ ورزشکار از ۴۳ کشور آسیایی در هانگژو چین آغاز شده و تا ششم آبان ادامه دارد.
سه بانوی پاراتیرانداز فینالیست شدند
در روز دوم رقابت های پاراتیراندازی سه بانوی ورزشکار ایران به فینال ماده تپانچه بادی ۱۰ متر Sh1 راه یافتند. به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، مسابقات مقدماتی ماده تپانچه بادی ۱۰ متر Sh1 با حضور ۲۲ تیرانداز برگزار شد که در پایان ساره جوانمردی با کسب ۵۶۸.۱۴ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت. فائزه احمدی و نسرین شاهی هم در رده های پنجم و ششم قرار گرفتند و به فینال راه یافتند.
تیراندازان ازبکستان، چین، کره جنوبی و هند هم به فینال رسیدند. مسابقه فینال این ماده از ساعت ۱۶:۱۵ برگزار خواهد شد. 
در رقابت های صبح امروز پاراتیراندازی معصومه خدابخشی در ماده تفنگ درازکش ۵۰ متر مختلط دهم و محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی ۱۰ متر دهم شدند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.