تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 42030

شاه‌مرادف: برای شکست ایران به زمین می رویم/ صحبتی با آزمون نداشتم

شاه‌مرادف: برای شکست ایران به زمین می رویم/ صحبتی با آزمون نداشتم

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت ازبکستانی استادیون،  تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ باید در ورزشگاه پاختاکور به مصاف ازبکستان برود. ایران و ازبکستان در راه جام جهانی با تیم‌های هنگ‌کنگ و ترکمنستان هم‌گروه هستند. الدور شاه‌مرادف مهاجم تیم ملی ازبکستان و کالیاری ایتالیا در

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت ازبکستانی استادیون،  تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ باید در ورزشگاه پاختاکور به مصاف ازبکستان برود. ایران و ازبکستان در راه جام جهانی با تیم‌های هنگ‌کنگ و ترکمنستان هم‌گروه هستند.
الدور شاه‌مرادف مهاجم تیم ملی ازبکستان و کالیاری ایتالیا در تمرین پیش از دیدار مقابل ایران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت: تیم به خوبی می داند که بازی مهم و سختی در پیش است. بازیکنان برای بازی با ایران آماده هستند. ما با حمایت هواداران برای پیروزی در زمین خود به میدان خواهیم رفت. حال و هوای فعلی تیم عالی است. خدا را شکر همه اعضای تیم ما برای بازی با ایران آماده هستند و مصدومیتی در تیم نداریم.
او در بخش بعدی صحبت هایش گفت: در بازی با ترکمنستان مهم این بود که ما ۳ امتیاز را گرفتیم. نمی‌خواهم در مورد کیفیت زمین حریف صحبت کنم، هر دو تیم در یک شرایط بازی کردند. حالا فقط به بازی بعدی فکر می‌کنیم.
او درباره دوستی با سردار آزمون و اینکه آیا با این بازیکن ایرانی قبل از دوئل با ایران صحبت کرده است یا خیر گفت:‌ هنوز با آزمون صحبت نکرده‌ام.
این سیزدهمین تقابل تاریخ این دو تیم است و هشتمین دیداری است که قرار است در ازبکستان میزبانی شود. در ۱۲ تقابل قبلی، یوزها توانسته‌اند ۱۰ بار پیروز از میدان خارج شوند و یک بار هم ازبکستان برنده میدان بوده است. تنها تساوی دو تیم هم مربوط به بازی دوستانه سال ۱۳۸۸ در ورزشگاه پاختاکور است.
ماشاریپوف، نعمتوف و اشمورودوف در دیدار مقابل ایران به میدان خواهند رفت؟
به اشتباه به عبدالوحید نعمتوف اطلاع داده شد که او نمی تواند در بازی با ایران به میدان برود در حالی که این دروازه‌بان مشکلی برای همراه ازبکستان برای بازی با ایران ندارد. همچنین عمر اشمورودوف و جلول الدین مشاریپوف که به دلیل سرماخوردگی و مصدومیت بازی با ترکمنستان را از دست داده بودند،  در بازی با ایران به میدان خواهند رفت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.