تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
کد خبر : 1919

ارتش آمریکا ۶ مقر خود در اروپا را حفظ می‌کند

ارتش آمریکا ۶ مقر خود در اروپا را حفظ می‌کند

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، فرماندهی ارتش آمریکا در اروپا و آفریقا افزود، سایت هفتم در آلمان به نیروی هوایی منتقل خواهد شد. تعطیلی یکی از این سایت‌ها در سال ۲۰۱۰ میلادی و باقی در سال ۲۰۱۵ میلادی اعلام شدند. اما هم‌زمان با اینکه تقاضاها برای ساخت و بازسازی تاسیسات افزایش یافت،

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، فرماندهی ارتش آمریکا در اروپا و آفریقا افزود، سایت هفتم در آلمان به نیروی هوایی منتقل خواهد شد.

تعطیلی یکی از این سایت‌ها در سال ۲۰۱۰ میلادی و باقی در سال ۲۰۱۵ میلادی اعلام شدند. اما هم‌زمان با اینکه تقاضاها برای ساخت و بازسازی تاسیسات افزایش یافت، در این تصمیم برای تعطیلی این سایت‌ها تجدیدنظر شد.

سایت‌هایی که در آلمان تحت کنترل ارتش آمریکا باقی می‌مانند شامل پادگان بارتون در شهر آنسباخ، پادگان پولاسکی در شهر کایزرسلاترن، پادگان کلمن در شهر مانهایم، انبار وایلیمدورف در شهر اشتوتگارت و مرکز آملیا ارهارت در شهر ویسبادن هستند.

در بلژیک، ارتش آمریکا پادگان دومری را حفظ خواهد کرد.

اما پادگان هوسترهو در شهر پیرمازنز آلمان به نیروی هوایی آمریکا در اروپا-آفریقا واگذار خواهد شد.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا تنها چند روز پس از انتصاب در این سمت در ژانویه سال جاری میلادی دستور یک بررسی چند ماهه “وضعیت جهانی” را صادر کرد. این بررسی هنوز تکمیل نشده و انتظار می‌رود در پاییز نهایی شود.

این بررسی ارزیابی خواهد کرد که آمریکا چگونه می‌تواند به نحو احسن شبکه جهانی سربازان، تسلیحات، پایگاه‌ها و ائتلاف‌های خود را برای هماهنگی با سیاست خارجی و تهدیدهای امنیتی در حال تغییر سازماندهی و پشتیبانی کند.

آمریکا صریحا اعلام کرده است که چین- نه گروه‌های شبه‌نظامی همچون القاعده یا داعش- را به عنوان اصلی‌ترین چالش امنیت ملی خود می‌داند. و این بررسی وضعیت جهانی احتمالا شامل انتقال بیشتر نیروها و تجهیزات آمریکا به منطقه اقیانوس آرام خواهد بود.

با این حال، دیگر فرماندهان ارشد نیز تاکید کرده‌اند که با چالش‌های مشابهی از سوی چین و روسیه در قاره‌هایشان از جمله اروپا و آفریقا مواجه هستند.

هنوز مشخص نیست که این اقدام جدید ارتش آمریکا در اروپا چگونه با این بررسی جهانی مطابقت خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.