تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 37630

سپاهان به دنبال جوانگرایی و جذب بازیکن بومی در همه رشته‌ها جز فوتبال

سپاهان به دنبال جوانگرایی و جذب بازیکن بومی در همه رشته‌ها جز فوتبال

شهداد مرتجی درباره بومی شدن تیم هندبال سپاهان اصفهان در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: پنج‌شنبه هفته قبل جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه سپاهان داشتیم و خوشبختانه این افتخار نصیب من شد که به عنوان سرمربی تیم سپاهان مشغول به فعالیت شوم. وی در ادامه به سیاست‌گذاری جدید باشگاه سپاهان اشاره کرد و گفت: سیاست این

شهداد مرتجی درباره بومی شدن تیم هندبال سپاهان اصفهان در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: پنج‌شنبه هفته قبل جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه سپاهان داشتیم و خوشبختانه این افتخار نصیب من شد که به عنوان سرمربی تیم سپاهان مشغول به فعالیت شوم.
وی در ادامه به سیاست‌گذاری جدید باشگاه سپاهان اشاره کرد و گفت: سیاست این باشگاه استفاده از بازیکنان بومی اصفهان، خصوصا بازیکنان زیر ۲۳ سال است. ما هم در این دو روز سعی کردیم در راستای این سیاست حرکت کنیم. با بازیکنان مد نظر صحبت کردیم فقط مشکل این است که کمی تمرینات را دیر آغاز کردیم و حداکثر یک هفته قبل از شروع لیگ فرصت داریم که تمرین کنیم. در این شرایط دو هفته اول کار سختی داریم اما مطمئنا از هفته سوم که بعد از دو هفته وقفه شروع می‌شود تیم ما در شرایط خوب خود قرار خواهد گرفت.
مرتجی در خصوص ملی‌پوشانی که قرارداد دو یا سه ساله با تیم سپاهان داشتند، گفت: در مورد این موضوع باید باشگاه تصمیم‌گیری کند و من در جریان نیستم اما جذب بازیکن بومی و زیر ۲۳ سال سبب شد نتوانیم از وجود ملی‌پوشان استفاده کنیم. آنها در حال مذاکره با باشگاه هستند و امیدوارم مشکلات آنها حل شود.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا علت اصلی اقدام سپاهان جوانگرایی است یا موضوع مالی هم در میان است؟ گفت: در مورد مسائل مالی اطلاعی ندارم اما سیاست کلی سپاهان در همه رشته‌ها به جز فوتبال این است که از جوان‌ترها استفاده کند. هیات مدیره مصوب کرده که همه ورزشکاران بومی اصفهانی باشند و در همه رشته‌ها اعمال می‌شود.
مربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا ملی‌پوشان با تیم‌های دیگر قرارداد بسته‌اند؟ گفت: خودمان با ملی‌پوشان اصفهانی مثل بهنام‌نیا، کیارش طاهری، مهران رهنما به توافق‌های اولیه رسیده‌ایم. سایر ملی‌پوشان هم می‌دانم که در حال مذاکره با تیم‌های خود هستند. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.