تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
کد خبر : 4832

اظهارات معنادار سرمربی والیبال لهستان در رقابت های قهرمانی اروپا

اظهارات معنادار سرمربی والیبال لهستان در رقابت های قهرمانی اروپا

به گزارش ایسنا، قرارداد ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان که موفق نشد در بازی های المپیک عملکرد خوبی داشته باشد، پس از مسابقات قهرمانی ۲۰۲۱ اروپا به پایان می رسد. هینن در طی صحبتی با هواداران و به زبان لهستانی گفت: سلام!  شما بهترین طرفداران جهان هستید.  تقریباً یک سنت است که من میکروفون به دست می گیرم.

به گزارش ایسنا، قرارداد ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان که موفق نشد در بازی های المپیک عملکرد خوبی داشته باشد، پس از مسابقات قهرمانی ۲۰۲۱ اروپا به پایان می رسد.

هینن در طی صحبتی با هواداران و به زبان لهستانی گفت: سلام!  شما بهترین طرفداران جهان هستید.  تقریباً یک سنت است که من میکروفون به دست می گیرم. یک هفته پیش من از شما درخواست حمایت کردم و شما آن را عالی انجام دادید. بلژیک، پرتغال، یونان، اوکراین و بیش از همه صربستان با کمک شما شکست خوردند.  متشکرم کراکوف! ما به گدانسک می رویم اما شما در قلب ما خواهید ماند. خداحافظ!

حال رسانه های ورزشی لهستانی این صحبت های هینن را معنا دار دانسته چرا که به نظر می رسد مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۱ به احتمال زیاد آخرین رویدادی خواهد بود که تیم ملی لهستان توسط هینن هدایت می شود. قرارداد او بعد از مسابقات قهرمانی اروپا به پایان می رسد و به نظر می رسد که فدراسیون والیبال لهستان قصد تمدید قرارداد با او را ندارد.  

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.