تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 40421

سپاهان آماده سوغات سه امتیازی از ازبکستان

سپاهان آماده سوغات سه امتیازی از ازبکستان

تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی برابر نماینده عراق در گام اول آسیا، در دومین دیدار فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برابر الاتحاد در نقش‌جهان رفت که حواشی آن که همچنان رای نهایی را در حالت ابهام قرار داده و اکنون طلایی‌پوشان اصفهان برای کسب نتیجه و اثبات شایستگی‌هایشان در دیداری خارج از خانه امروز

تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی برابر نماینده عراق در گام اول آسیا، در دومین دیدار فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برابر الاتحاد در نقش‌جهان رفت که حواشی آن که همچنان رای نهایی را در حالت ابهام قرار داده و اکنون طلایی‌پوشان اصفهان برای کسب نتیجه و اثبات شایستگی‌هایشان در دیداری خارج از خانه امروز (دوشنبه، ۱ آبان‌ماه) به مصاف نماینده ازبکستان خواهند رفت.
پسران نصف‌جهان اکنون با یک امتیاز از تساوی برابر نماینده عراق در رده سوم و یک پله بالاتر از میزبان ازبک قرار دارند که شاید نشان از کار نسبتا آسان برای نماینده ایران باشد. اما سپاهانی‌ها در این مصاف دو مهره مهم خود یعنی رضا شکاری و موتور گلزنی مغانلو را به دلیل مصدومیت در کنار خود نخواهند داشت و همین امر می‌تواند کار را سخت کند. امید نورافکن نیز همچنان غایب بزرگ ترکیب سپاهان است، با این حال نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان اسیا بعد از ظهر شنبه، ۲۹ مهرماه اصفهان را به مقصد تاشکند ترک کرد و پس از برگزاری یک جلسه تمرینی در ورزشگاه میزبان خود را برای دیدار هفته سوم لیگ قهرمانان اسیا آماده می‌کند.
مهدی سلیمی، مدیر تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار با آلمالیق از شرایط خوب تیمش برای بازی فردا خبر داد و اظهار می‌کند: خوشبختانه شرایط تیم برای این مسابقه مناسب است و به جز دو بازیکن مصدوم این تیم، سایر بازیکنان وضعیت مناسبی دارند. شهریار مغانلو و رضا شکاری بازیکنان مصدوم، سپاهان را در دیدار پیش رو همراهی نخواهند کرد، اما تیم برای دیدار با حریف سرحال و آماده است

وی ادامه داد: خوشبختانه تمرینات اخیر تیم در وضعیت خوبی برگزار شد و تیم را به مرز آمادگی مطلوبی رساند و ما برای این مسابقه از آمادگی خوبی برخوردار هستیم. سپاهان به امتیاز این مسابقه احتیاج بسیاری دارد و تلاش می‌کند که هرطور شده در این دیدار به پیروزی دست پیدا کند. سلیمی در پایان خاطرنشان می‌کند: برای بهبود جایگاه در جدول لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا باید امتیاز کامل از این مسابقه را کسب کنیم و با دست پر به اصفهان بازگردیم.
به این ترتیب پسران فوتبالیست سپاهان برای ادامه کسب نتیجه مطلوب برابر نماینده ازبسکتان از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه فردا، دوشنبه ۳۱ مهرماه، پا به میدان می‌گذارند تا از ۱۴ رویارویی سپاهان و نمایندگان ازبکستان، هفتمین پیروزی را کسب کنند و جایگاه بهتری را در گروه سی لیگ قهرمانان اسیا داشته باشند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.