تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر : 40681

سومین برد فولاد یا ادامه شگفتی‌‎سازی شمس آذر؟

سومین برد فولاد یا ادامه شگفتی‌‎سازی شمس آذر؟

تیم فولاد در هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه خانگی خود پذیرای شمس آذر قزوین است، دیداری که دو تیم از  ساعت ۱۹ با انگیزه های فراوان برای کسب برد پا به میدان می گذارند. فولاد به دنبال سومین برد متوالی و قزوینی ها در اندیشه دومین برد متوالی هستند. به گزارش ایسنا، فولاد که

تیم فولاد در هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه خانگی خود پذیرای شمس آذر قزوین است، دیداری که دو تیم از  ساعت ۱۹ با انگیزه های فراوان برای کسب برد پا به میدان می گذارند. فولاد به دنبال سومین برد متوالی و قزوینی ها در اندیشه دومین برد متوالی هستند.
به گزارش ایسنا، فولاد که با آمدن مارتینس اسپانیایی از روزهای تلخ چهار هفته ابتدایی لیگ فاصله گرفته و در شرایط مناسبی قرار گرفته است، با برد امروز می تواند فاصله خود را با رقبا کم کند تا حتی طی هفته های آینده با تداوم این روند به جدول رقابت با مدعیان هم برگردد.
البته شمس آذر حریف امروز فولادی ها اصلا حریف آسانی نیست. اگرچه این تیم از لیگ یک به لیگ برتر آمده ولی تاکنون به دو برد پرگل و غیر قابل پیش بینی برابر مس رفسنجان و تراکتور دست پیدا کرده است. عملکرد این تیم باعث شد حتی روز گذشته مارتینس سرمربی اسپانیایی فولاد به تمجید از این تیم و عملکرد سعید دقیقی سرمربی قزوینی ها بپردازد.
باتوجه به این که دو تیم برای بهبود وضعیت خود در جدول به دنبال برد هستند و بازی تهاجمی هم در دستور کار دو تیم است، مطمئنا علاقه مندان به این تیم، امروز بازی زیبایی را شاهد خواهند بود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.