تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 35719

سه روز حساس برای حامد حدادی/ واکنش کاپیتان به خط خوردن جمشیدی

سه روز حساس برای حامد حدادی/ واکنش کاپیتان به خط خوردن جمشیدی

به گزارش ایسنا، حامد حدادی در حاشیه بازید سرپرست کاروان ایران از  درمانگاه آزادی  و تیم پزشکی اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو بیان کرد: هشت صبح به درمانگاه آمدیم و آزمایش‌های خود را انجام دادیم. همچنین معاینات چشم‌پزشکی، ارتوپد و قلب را انجام دادیم. برای ورزشکاران مهم است این مسائل چک شود و پزشکان

به گزارش ایسنا، حامد حدادی در حاشیه بازید سرپرست کاروان ایران از  درمانگاه آزادی  و تیم پزشکی اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو بیان کرد: هشت صبح به درمانگاه آمدیم و آزمایش‌های خود را انجام دادیم. همچنین معاینات چشم‌پزشکی، ارتوپد و قلب را انجام دادیم. برای ورزشکاران مهم است این مسائل چک شود و پزشکان فدراسیون پزشکی ورزشی در جریان وضعیت ورزشکاران باشند.
حدادی در مورد آخرین وضعیت مصدومیت خود تاکید کرد: وضعیتم خوب است، بد نیست. تمرینات را دو، سه هفته است که شروع کردم و کار تیمی را از این هفته شروع می کنیم. در این سه، چهار روز قبل از سفر تیم به روسیه مشخص می‌شود که می‌توانم با تیم ادامه بدهم یا نه. امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید. بدنم یک مقدار ضعیف شده است و نمی‌توانم فشار بیش از حد بیاوریم.
او در مورد اصرار هاکان دمیر به حضور حدادی در تیم ملی برای مسابقات جهانی تصریح کرد: مشخص نیست. آرزو دارم به تیم ملی کمک کنم. اگر بودم کمک می‌کنم در غیر این صورت آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم.
کاپیتان تیم ملی در مورد خط خوردن محمد جمشیدی از تیم ملی نیز گفت: همه محمد را دوست داریم و تصمیم مربی است و تمام مسئولیتش نیز با مربی است. من به عنوان بازیکن کارم را انجامی‌دهم و سعی می‌کنم کمک کنم. با محمد هم صحبت کردم و برای تیم آرزوی موفقیت کرد. 
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.