تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر : 33845

سهمیه‌بندی بازیکنان ملی‌پوش در لیگ بسکتبال

سهمیه‌بندی بازیکنان ملی‌پوش در لیگ بسکتبال

به گزارش ایسنا، جلسه هم اندیشی سازمان لیگ بسکتبال با نمایندگان باشگاه‌ها، امروز (دوشنبه) ۵ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد که در این جلسه چند موضوع مهم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت که یکی از مهم‌ترین موضوعات، سهمیه بندی ملی پوشان برای باشگاه‌ها بود. در این جلسه تصمیم بر آن شد تا در مجمع

به گزارش ایسنا، جلسه هم اندیشی سازمان لیگ بسکتبال با نمایندگان باشگاه‌ها، امروز (دوشنبه) ۵ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد که در این جلسه چند موضوع مهم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت که یکی از مهم‌ترین موضوعات، سهمیه بندی ملی پوشان برای باشگاه‌ها بود.
در این جلسه تصمیم بر آن شد تا در مجمع عمومی سازمان لیگ که فردا (سه‌شنبه) ۶ تیر برگزار می‌شود، درباره سهمیه بازیکنان ملی پوش تصمیم نهایی گرفته شده و تصویب شود. ضمن اینکه پیشنهاد داده شد تا تعداد سهیمه بازیکن ملی پوش، بین دو تا سه بازیکن برای هر تیم باشد.
موضوع مورد بحث دیگر تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌ها بود که با مخالفت اعضا و نمایندگان باشگاه‌ها همراه شد.
از نکات مهم دیگر، سهمیه بازیکن خارجی بود که قرار شد هر تیم در فصل آینده دو بازیکن خارجی با شرایط خاص داشته باشد. اگر تیمی می‌خواهد دو بازیکن خارجی داشته باشد، باید یکی از بازیکنان خارجی خود را از ابتدای فصل جذب کند، در غیر این صورت تنها می‌تواند یک بازیکن خارجی را پیش از شروع نیم فصل دوم به خدمت بگیرد و یک سهمیه خود را از دست خواهد داد.
موضوعی دیگری که فدراسیون بسکتبال توجه ویژه‌ای به آن داشت، بحث کانون هواداری باشگاه‌ها بود تا در فصل جاری شاهد حواشی رخ داده در بازی‌های مراحل بالایی لیگ نباشند. 
طبق پیشنهادات ارائه شده در این جلسه نیز زمان آغاز سوپر لیگ نیمه دوم سال خواهد بود که البته به صورت رسمی اعلام نشده است و باید مورد بحث و تصمیم گیری نهایی قرار بگیرد که چه تاریخی بهترین زمان خواهد بود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.