تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 22029

«سمیرا» ویژه اربعین حسینی به رادیو نمایش می‌آید

«سمیرا» ویژه اربعین حسینی به رادیو نمایش می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی نمایش رادیویی «سمیرا» از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود. سعیده فرضی کارگردان نمایش «سمیرا» ضمن اعلام این مطلب افزود: داستان نمایش سمیرا بر اساس زندگی دختر مسلمان آمریکایی است که خانم زهرا کولیوند آن را به نگارش

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی نمایش رادیویی «سمیرا» از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.
سعیده فرضی کارگردان نمایش «سمیرا» ضمن اعلام این مطلب افزود: داستان نمایش سمیرا بر اساس زندگی دختر مسلمان آمریکایی است که خانم زهرا کولیوند آن را به نگارش درآورده و یکی از خاطرات ایشان را انتخاب کرده که در مورد سفر سمیرا به کربلا و پیاده روی اربعین است و اتفاقات جالب و غیرمنتظره ای که در طول سفر برای او پیش آمده برای مخاطب رادیو شنیدنی است.
این کارگردان تأکید کرد: در طی تمرین‌ها بازیگران این نمایش سعی داشتند تمام زوایای شخصیتی سمیرا و مادر و برادر او را از لحاظ فرهنگی و اعتقادی به درستی به نمایش بگذارند. من نیز قبل از تمرین به عنوان کارگردان سعی کردم شناخت لازم درباره مسلمانان غربی را به دست بیاورم تا با روحیات این افراد بیشتر آشنا شویم.
«سمیرا» به نویسندگی زهرا کولیوند، کارگردانی سعیده فرضی، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری حیدر صفدری و با هنرمندی نازنین مهیمنی، امیر فرحان نیا، سوسن مقصودلو، مهرخ افضلی و عبدالعلی کمالی، ۲۶ شهریور ماه ساعت ۶:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۱۶ تکرار آن است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.