تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
کد خبر : 22459

سرویس آرکوپال بیضی لب طلایی

سرویس آرکوپال بیضی لب طلایی

ظروف آرکوپال به دلیل داشتن مقاومت بالا گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که وقت زیادی را ندارند و می توانند به راحتی غذا را که درون این ظروف بوده از یخچال در بیاورند و به دلیل قابلیت تحمل حرارت تا 135 درجه سانتی گراد این ظروف می توانند مستقیم درون فر بگذارند تا فرایند

ظروف آرکوپال به دلیل داشتن مقاومت بالا گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که وقت زیادی را ندارند و می توانند به راحتی غذا را که درون این ظروف بوده از یخچال در بیاورند و به دلیل قابلیت تحمل حرارت تا 135 درجه سانتی گراد این ظروف می توانند مستقیم درون فر بگذارند تا فرایند گرم کردن آن با حداکثر سرعت انجام شود.این ظروف کاملا بهداشتی است از این جهت که هیچگونه خلعی در سطح آن وجود ندارد و هیچ میکروبی نمی تواند وارد آن شود، همچنین تا مادامی که شکسته نشود از نظر بهداشتی کاملن مورد تایید است.

امروزه اغلب مردم سرویس آرکوپال لب طلا بیضی شکل را خریداری می کنند چرا که از دیگر مدل ها جدید تر می باشد و برای سرو غذا بسیار اندازه و حالت مناسبی دارد. در دیر باز اکثر ظروف به شکل بیضی و یا دایره بودند که ترکیب این حالت با رنگ و نقش آرکوپال های امروزی بسیار موفق واقع شده است.انقلاب و حالتی جدید از ظروف غذا خوری، سرویس آرکوپال 6 نفره مربع شکل لب طلا هستند. لازم به ذکر است که شما می توانید جهت دیدن مدل های بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید. بعد از مدل های دایره و بیضی طرح مربع وارد بازار شد و با استقبال بی نظیری رو به رو شد.

سرویس آرکوپال بیضی

آرکوپال از ترکیب اسم آرک و اوپال تشکیل شده است که آرک یک شرکت فرانسوی بوده و ظروف اوپال نیز در این شرکت تولید و عرضه می شد، این ظروف در شکل ها و سرویس های متفاوتی همچون بیضی، مربعی و غیره نیز تولید می شود.ساختار ظروف آرکوپال از چینی و شیشه است که ظرافت و مقاومت آن را نسبت به ظروف چینی بیشتر می کند و در ادامه برخی از ویژگی های ظروف آرکوپال را نیز برایتان ذکر خواهیم کرد.مقاومت ظروف در کنار طرح آن از اهمیت زیادی برخوردار است به نحوی که بسیاری افراد از شکنندگی ظروف بسیار ناراضی بوده و همواره به دنبال ظروفی هستند که علاوه بر زیبایی از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشد از این سو ظروف آرکوپال به دلیل داشتن این ویژگی ها و مقاومت بسیار مناسب گزینه بسیار خوبی می تواند باشد.

از آنجایی که استفاده از ظروف چینی بسیار دلچسب بود به همان اندازه نیز برای برخی از افراد در بیشتر مواقع درد سر ساز می شد از این جهت که وزن زیاد این ظروف موجب می شد در هنگام جا به جا کردن و شستن آن کمر درد و پا درد برخی از افراد تشدید شود و سلامتی آن ها نیز به خطر بیافتد از این سو انتخاب سرویس آرکوپال بیضی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای آن ها نیز باشد.برای انتخاب سرویس آرکوپال لب طلایی می توانید طبق سلیقه ای که دارید سبک های متفاوتی را انتخاب کنید و تنوع بسیار زیاد این ظروف می تواند دست شما را برای انتخاب باز تر بگذارد، ظروف بیضی و مربعی شکل در بین افراد از طرفداران بیشتری نسبت به سایر طرح ها برخوردار است.ظروف آکروپال به دلیل مقاوم بودن در برابر حرارت نسبت به چینی بسیار گزینه مناسبی است.

سرویس آرکوپال لب طلا

دقت داشته باشید تنها به شکل ظاهری ظروف نباید دقت کنید بلکه معیار های دیگری هم وجود دارند که توجه به آن ها شما را در داشتن یک خرید آگاهانه و مطمئن کمک می کند. مانند: سبکی، اندازه مناسب، قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی، مقاومت در برابر خط چنگال و ضربه.ظروف غذا خوری یک عضو جدا ناپذیر از خانه در تمامی جهان می باشد، حتی لذیذ ترین غذاها هم در سرویس آرکوپال لب طلا خوشمزه تر می شود.برای جلوگیری از صرف هزینه های بالا تنها ظروف کاربردی را تهیه کنید، قیمت سرویس آرکوپال سفید لب طلایی رابطه مستقیم با تعداد و اجزای داخل سرویس دارد. به عنوان مثال اگر سرویس را برای استفاده روزمره می خواهید می توانید اقلام غیر ضروری مانند جای شمعی، جا دستمال کاغذی جیبی، پارچ و فنجان را حذف نماید.

همانطور که می دانید اغلب مردم از سرویس آرکوپال لب طلایی بیشتر برای میهمانی ها استفاده می کنند چرا که ظروف آرکوپال وزن سبکی دارند. در میهمانی ها تعداد ظروف بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد که اگر ظروف سنگین باشد گاهی دردسر ساز می شود لذا سبک بودن سرویس بسیار حایز اهمیت است. رنگ و طرح سرویس آرکوپال باید دارای استحکام مناسب باشد و قابلیت قرار دادن در ماشین ظرفشویی را داشته باشد، چرا که ماشین ظرف شویی با مایع شوینده بسیار قوی و دمای آب بالا عمل شستن را انجام می دهد از این رو ظروف روحی و برخی ظروف دیگر را نباید در ماشین ظرفشویی قرار داد تا کیفیت و رنگ طرح حفظ شود. هنگام خرید حتما از فروشنده سوال کنید که قابلیت قرار دادن در ظرفشویی را دارد یا خیر. توجه داشته باشید که سرویس آرکوپال مناسب باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد چرا که برخی از ظروف با کوچک ترین برخورد و یا سایشی لب پر می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.