تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 36920

سرمربی یونانی بسکتبال زنان: جام نگرفتیم اما برنده‌ایم

سرمربی یونانی بسکتبال زنان: جام نگرفتیم اما برنده‌ایم

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال زنان ایران در فینال مسابقات کاپ دسته دوم آسیا با تنها یک امتیاز اختلاف، ۵۵ بر ۵۴ مقابل اندونزی شکست خورد و از صعود به سطح اول آسیا بازماند. النی کاپوچیانی، سرمربی تیم ملی در مورد دیدار فینال بیان کرد: متاسفانه فینال را باختیم. این شکست برای من مثل

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال زنان ایران در فینال مسابقات کاپ دسته دوم آسیا با تنها یک امتیاز اختلاف، ۵۵ بر ۵۴ مقابل اندونزی شکست خورد و از صعود به سطح اول آسیا بازماند.
النی کاپوچیانی، سرمربی تیم ملی در مورد دیدار فینال بیان کرد: متاسفانه فینال را باختیم. این شکست برای من مثل این است که پیروز شدیم، زیرا پس از سال‌ها این دختران به یک موفقیت تاریخی نزدیک شدند و فقط یک گام تا موفقیت کم آوردند. آنها تلاش زیادی کردند و  خیلی پیشرفت داشتند. سطح بازی‌ها تغییر پیدا کرده است و  آنها بسکتبال متفاوتی بازی کردند.
او ادامه داد: بازیکنان و کادرفنی خیلی سخت کار کردند که به آنها افتخار می‌کنم. آنها کار بزرگی انجام دادند و به نتیجه رسیدند. می‌خواهم از همه ایرانی‌ها بخواهم که به دختران ما افتخار کنید چون بعد از ۴۰ سال در بازی فینال ایران را شناختند. معتقدم که این روند در ادامه بهتر خواهد بود. بنابراین باید از همه بازیکنانم و از همه ایرانی‌هایی که ما را حمایت می‌کنند، تشکر کنم.
کاپوچیانی افزود: معتقدم آینده‌ای درخشان برای ایران وجود دارد. از این فرصت که به من داده شد تا با این دختران کار کنم، سپاسگزار هستم. تمام تلاشم را کردم. هرچند بازی را باختیم اما برنده کسی نیست که جام را ببرد، بلکه برنده کسی است که برای پیروزی با تمام وجود تلاش کند. بنابراین من و دخترانم و کادرم برنده هستیم.

دلارام وکیلی: کار بزرگی کردیم 

دلارام وکیلی در مورد شکست تیم ملی گفت: همه تلاشمان را کردیم و کسی کم‌ نگذاشت اما شرایط بازی به گونه‌ای پیش رفت که با یک اختلاف امتیاز باختیم. دومین بار است که در این مسابقات شرکت می‌کنیم، سال گذشته هشتم شدیم و امسال به فینال رسیدیم. کار بزرگی کردیم و همه خیلی زحمت کشیدند. فکر می‌کنم تجربه اندونزی به ما چربید و باعث شد در لحظات آخر با یک امتیاز برنده شود.‌ 
اودر ادامه بیان کرد: از ابتدا هدفمان قهرمانی بود و برایش زحمت کشیدیم، سه ماه در اردو بودیم و دو جلسه تمرین در روز داشتیم و مثل یک خانواده همه پشتیبان هم بودیم تا فینال هم آمدیم اما یکسری اتفاقات افتاد که باید بررسی شود تا تجربه بهتری برای سال‌های آینده باشد.
وکیلی با بیان اینکه از آقای داوری رییس فدراسیون بسکتبال تشکر می‌کنم که شرایط خوبی را برای تیم زنان فراهم کرد، تاکید کرد: برای ما مربی خارجی آوردند و بازی تدارکاتی در نظر گرفتند. فکر می‌کنم همه چیز فراهم بود. شرمنده که نتوانستیم قهرمان شویم. همچنین از مردم تشکر می‌کنم که به ما انرژی زیادی دادند.

انتهای پیام 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.