تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 38699

سرمربی جودو: از عملکرد محمودی رضایت دارم/محمودی: جبران می‌کنم 

سرمربی جودو: از عملکرد محمودی رضایت دارم/محمودی: جبران می‌کنم 

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو، حسین قمی در پایان اولین مصاف جودوکار ایرانی با کره شمالی اظهار داشت: محمودی بازی را به خوبی اداره کرد و در وقت طلایی و سی ثانیه پایانی با یک حرکت غافلگیرانه نتیجه را به حریف خود را واگذار کرد. وی با بیان اینکه نماینده ۶۶ کیلوگرم

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو، حسین قمی در پایان اولین مصاف جودوکار ایرانی با کره شمالی اظهار داشت: محمودی بازی را به خوبی اداره کرد و در وقت طلایی و سی ثانیه پایانی با یک حرکت غافلگیرانه نتیجه را به حریف خود را واگذار کرد.
وی با بیان اینکه نماینده ۶۶ کیلوگرم کشور در طول مسابقه روند مبارزه را به خوبی پیش برد بیان کرد : متاسفانه محمودی، بازی را از دست داد و نتیجه را واگذار کرد.
سرمربی تیم ملی جودو ایران با ابراز رضایت از عملکرد نماینده منهای ۶۶ کیلوگرم کشورمان افزود: با وجود چهار سال دوری از تمامی مسابقات رسمی، در کل از روند مسابقه راضی بودم ومطمئن هستم در سالهای آتی با تداوم حضور در مسابقات، جودو ایران به نتایج خوبی دست پیدا کند.
در ادامه ابوالفضل محمودی ملی پوش جودو گفت : تمام تلاش خود را کردم‌ ولی آنطور که می خواستم مسابقه پیش نرفت.
وی افزود : در تایم ابتدایی مسابقه خوب پیش می رفت اما در ۳۰ ثانیه پایانی کمی احساس ضعف کرده و غافلگیر شدم و همین باعث شد، بازی را به حریف واگذار کنم.
جودکار وزن منهای ۶۶ کیلوگرم کشورمان تاکید کرد : اما تلاش خواهم کرد تا در رویدادهای بعدی جبران کرده و نتیجه خوبی را برای کشورمان کسب کنم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.