تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر : 16301

سجادی: دوست دارم وزارت ورزش موتور تولید امید و عزت باشد

سجادی: دوست دارم وزارت ورزش موتور تولید امید و عزت باشد

وزیر ورزش و جوانان امروز یکم اردیبهشت ماه از مجموعه شهدای ۷ تیر باغملک که استخر سرپوشیده باغملک در آن واقع شده و مقرر است در اردیبهشت ماه سال جاری به مناقصه گذاشته شود، بازدید کرد. به گزارش ایسنا، سید حمید سجادی در جلسه شورای ورزش شهرستان باغملک، اظهارکرد: ما یکسری برنامه ریزی های خاص

وزیر ورزش و جوانان امروز یکم اردیبهشت ماه از مجموعه شهدای ۷ تیر باغملک که استخر سرپوشیده باغملک در آن واقع شده و مقرر است در اردیبهشت ماه سال جاری به مناقصه گذاشته شود، بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، سید حمید سجادی در جلسه شورای ورزش شهرستان باغملک، اظهارکرد: ما یکسری برنامه ریزی های خاص برای اوقات فراغت جوانان انجام داده ایم که فراسازمانی است و وزارت ورزش و جوانان به تنهایی نمی تواند آن ها را اجرایی کند و سایر دستگاه های باید به کمک ما بیایند که در این راستا  تفاهم نامه های زیادی تهیه که بعضا نیز اجرا شده اند.

وی افزود: پس اگر اعتقاد داریم که در اوقات فراغت به نوآوری می رسیم باید مدیریت اوقات فراغت هم در دستور کار ما باشد و در بین جوانان باشیم. پس در سفره های استانی باید گوش شنوا و دریافت کننده اطلاعات باشیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: در یک سال اول فعالیت دولت هستیم و باید به ما مجال داده شود. باید به صورتی کار کنیم که اعتماد و اطمینان مردم از بین نرود. من دوست دارم وزارت ورزش موتور تولید امید و عزت باشد. همه آن هایی که چشم ندارند جمهوری اسلامی ایران را ببینند در حال برنامه ریزی هستند که عزت را از جوانان ما بگیرند که امیدوارم با عمکلکردمان عزت را تولید کنیم.

وی همچنین در جمع خبرنگاران، گفت: ما در وزارت ورزش با مطالعه و با هماهنگی به استان ها سفر می کنیم و جزیی ترین پروژه ها لیست می شوند. ما کارگروه تخصصی استان ها را داریم که مشکلات و منابع آن ها دیده می شود که بعد نیز براساس منابع موجود و سایر منابع که می توانیم از آن بهره مند شویم، برای اجرای کارها برنامه ریزی می شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.