تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
کد خبر : 4778

سازمان نظام پزشکی به دنبال ارتباط اقناعی با رسانه ها است

سازمان نظام پزشکی به دنبال ارتباط اقناعی با رسانه ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موید علویان افزود: در روزهای آغازین کار خود مناسب دیدم گفتاری با شما میراث داران خبر و واژه داشته باشم، امید آنکه خیلی زود این گفتار به دیالوگی سازنده و تأثیرگذار بدل شود. اینجانب معتقد به ضرورت وجود رسانه‌های قوی و مستقل در بیان مسائل روز مرتبط با همکاران و

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موید علویان افزود: در روزهای آغازین کار خود مناسب دیدم گفتاری با شما میراث داران خبر و واژه داشته باشم، امید آنکه خیلی زود این گفتار به دیالوگی سازنده و تأثیرگذار بدل شود.

اینجانب معتقد به ضرورت وجود رسانه‌های قوی و مستقل در بیان مسائل روز مرتبط با همکاران و جامعه پزشکی و توجه به دغدغه‌های موجود هستم. تنها خواسته اینجانب توجه به اخلاق حرفه‌ای و رعایت انصاف از طرف عزیزان رسانه‌ای است و بس.

قابل ذکر است که اگر شکایتی از طرف سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ بر علیه رسانه‌ای و یا فرد فعال رسانه‌ای صورت گرفته، پرونده مختومه خواهد شد و از این تاریخ، ادبیات ارتباط با رسانه‌ها اقناعی خواهد بود.

در خصوص کانال‌های رسمی اطلاع رسانی نظام پزشکی نیز راهکارهایی را به صورت مبسوط اعلام خواهیم نمود تا این کانال‌های رسمی سازمان منتقل کننده همه دیدگاه‌ها خصوصاً دیدگاه‌های انتقادی باشد، اینجانب و دیگر منتخبین هیأت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ تبلور اندیشه همه اعضا هستیم و انعکاس این موضوع باید در کانال‌های رسمی سازمان نیز منعکس گردد.

پیشاپیش از شما درخواست همکاری سازنده و دوطرفه دارم و از فرصت استفاده می‌کنم تا اعلام دارم که از نقطه نظرات و انتقادات و راهکارهای سازنده شما در تمام حوزه‌های مرتبط با سازمان نظام پزشکی، جامعه پزشکی و کادر درمان و نظام سلامت کشور استقبال می‌کنم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.