تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
کد خبر : 36729

ساخت ۲ شهرک برای زائران در مرزهای شلمچه و سفوان

ساخت ۲ شهرک برای زائران در مرزهای شلمچه و سفوان

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از الفرات نیوز، مصطفی محمد الحسانی، نماینده عتبه حسینی در بصره در بیانیه‌ای تاکید کرد که به دستور مستقیم شیخ عبدالمهدی الکربلایی، نماینده مرجعیت دینی عراق، عتبه حسینی گام‌های اولیه برای تاسیس دو شهر برای زائران در گذرگاه های مرزی شلمچه و سفوان واقع در

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از الفرات نیوز، مصطفی محمد الحسانی، نماینده عتبه حسینی در بصره در بیانیه‌ای تاکید کرد که به دستور مستقیم شیخ عبدالمهدی الکربلایی، نماینده مرجعیت دینی عراق، عتبه حسینی گام‌های اولیه برای تاسیس دو شهر برای زائران در گذرگاه های مرزی شلمچه و سفوان واقع در استان بصره را اتخاذ کرده است.
وی گفت که عتبه حسینی به طور عملی زمین های ویژه برای ساخت شهرک زائران در گذرگاه مرزی سفوان میان عراق و کویت را در اختیار گرفته است و مساحت این زمین ۲۵ هزار متر مربع است.
الحسانی گفت: عتبه حسینی همچنین درحال انجام اقدامات برای در اختیار گرفتن زمین به‌منظور سخت شهرک زائران دیگر در گذرگاه مرزی شلمچه در مرزهای عراق با جمهوری اسلامی ایران است که مساحت آن به ۱۵۰ هزار مترمربع می‌رسد.
نماینده عتبه حسینی تاکید کرد: در این شهرک‌ها از زائرانی که از طریق این دو گذرگاه مهم وارد خاک عراق می‌شوند، استقبال خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.