تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 18064

زنگنه: کادر فنی تیم ملی بسکتبال ایده‌های جدید دارد

زنگنه: کادر فنی تیم ملی بسکتبال ایده‌های جدید دارد

به گزارش ایسنا، آرمان زنگنه بازیکن پست چهار تیم ملی بسکتبال ایران درباره پیگیری تمرینات با کادر فنی جدید توضیح داد: شروع اردو با کادر فنی جدید است و فدراسیون‌ سعی کرده امکانات کافی باشد. راجع به سرمربی هم ما بازیکن هستیم و باید کار کنیم تا فقط پرچم ایران بالا برود، فرق نمی‌کند مربی

به گزارش ایسنا، آرمان زنگنه بازیکن پست چهار تیم ملی بسکتبال ایران درباره پیگیری تمرینات با کادر فنی جدید توضیح داد: شروع اردو با کادر فنی جدید است و فدراسیون‌ سعی کرده امکانات کافی باشد. راجع به سرمربی هم ما بازیکن هستیم و باید کار کنیم تا فقط پرچم ایران بالا برود، فرق نمی‌کند مربی چه کسی باشد و وظیفه ماست که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او درباره استفاده از جوانان نیز گفت: با این کار سعی کرده‌اند که میانگین سنی را پایین بیاورند و برای سال‌های بعد تیم بهتری داشته باشیم. تصمیم خوبی است اما ما بازیکن هستیم و فقط باید بهترین نمایش را ارائه کنیم.

زنگنه درباره تمرینات کادر فنی جدید نیز گفت: مطمئنا ایده‌های جدیدی نسبت به مربیان قبلی دارند و سعی می‌کنند آن کارها را انجام دهند. نظم و برنامه همیشه در تمرینات تیم بود اما بعد از مراحل پایانی لیگ، من آسیب دیدگی داشتم و سعی کردم به آن رسیدگی کنم که کمی دور از آمادگی هستم. سعی می‌کنم بهتر شوم.

او در پاسخ به این سوال که چگونه بسکتبال ایران می‌تواند پیشرفت چشم گیری در آینده داشته باشد؟ اظهار کرد: تنها راه حل این است که باید با تیم‌های درجه یک دنیا بازی کنیم و اردوهای خارج از کشور برگزار کنیم. بازی کردن با تیم‌هایی مثل ترکیه و صربستان خیلی کمک می‌کند که یک پله بالاتر بیاییم. این کار نیازمند سرمایه‌گذاری است و امیدوارم با شرایط جدید برنامه‌ها بهتر و متفاوت شوند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.