تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 26745

جام جهانی در روز هفدهم/ سوپر یاسین بونو!

جام جهانی در روز هفدهم/ سوپر یاسین بونو!

به گزارش ایسنا، روز هفدهم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دیروز(سه‌شنبه) با برگزاری دو دیدار انجام شد که مراکش در ضربات پنالتی توانست اسپانیا را شکست دهد و در دیگر دیدار نیز پرتغالی‌ها با پیروزی پر گل ۶ بر یک مقابل سوییس به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کردند. مراکش در ضربات پنالتی توانست

به گزارش ایسنا، روز هفدهم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دیروز(سه‌شنبه) با برگزاری دو دیدار انجام شد که مراکش در ضربات پنالتی توانست اسپانیا را شکست دهد و در دیگر دیدار نیز پرتغالی‌ها با پیروزی پر گل ۶ بر یک مقابل سوییس به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کردند.
مراکش در ضربات پنالتی توانست با نتیجه ۳ بر صفر اسپانیا را شکست دهد. یاسین بونو عملکردی درخشان در ضربات پنالتی داشت و ۲ بار توانست ضربات ماتادورها را مهار کند. پس از پایان این دیدار صفحه رسمی جام جهانی با انتشاری تصویر زیبایی از دروازه مراکش، به او لقب ” سوپر یاسین بونو ” داد.

هم چنین بلیچر ریپورت پس از پیروزی شیرهای اطلس با انتشاری تصویری درباره سوفیان آمرابات نوشت ” سوفیان آمرابات برای مراکش همه جا بود “‌

بلیچر ریپورت صعود مراکش را تاریخ سازی عنوان کرد و در این رابطه نوشت “مراکش به عنوان چهارمین تیم آفریقایی که به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی راه یافته است، تاریخ‌ساز شد. ”
پیش از این کامرون در جام جهانی ۱۹۹۰، سنگال در جام جهانی ۲۰۰۲ و غنا در جام جهانی ۲۰۱۰ موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی شده بودند. یاران حکیم زیاش شگفتی‌ساز جدید جام جهانی هستند.

پیروزی ۶ بر یک پرتغال مقابل سوییس غیرقابل پیش‌بینی بود و نکته قابل توجه قرار نگرفتن رونالدو در ترکیب اصلی این دیدار بود. گونچالو راموس، مهاجم جوان پرتغالی‌ها جایگزین رونالدوی باتجربه شد و فراتر از انتظار عمل کرد. هت‌تریک گونچالو راموس در این دیدار نوید روزهای خوبی را در خط حمله پرتغال داد.
صفحه ۴۳۳ پس از نیمکت نشینی رونالدو با انتشار تصویری از مهاجم پرتغالی‌ها روی نیمکت تیم ملی کشورش نوشت “یک منظره نادر”

هم‌چنین صفحه ۴۳۳ تصویر جالب و قابل توجهی را منتشر کرد. در این صحنه رونالدو توپ را از توپ جمع کن کنار زمین گرفت و با او خوش و بش کرد. ثبت این صحنه توسط عکاسان از صحنه‌های خاطره انگیز این دیدار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.