تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
کد خبر : 36959

«زاغ» در تماشاخانه ملک/ پایان خوش به این زودی اتفاق نخواهد افتاد

«زاغ» در تماشاخانه ملک/ پایان خوش به این زودی اتفاق نخواهد افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای گروه، نمایش «زاغ» به نویسندگی و کارگردانی میثم مظفری و تهیه کنندگی سجاد افشاریان در تماشاخانه ملک روی صحنه می‌رود، این نمایش دارای رگه‌های ابزورد و گروتسک است و چهارمین تجربه کارگردانی میثم مظفری در دنیای تئاتر محسوب می‌شود. آرش رستم بیگی، امیر حسن بیک، عارف

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای گروه، نمایش «زاغ» به نویسندگی و کارگردانی میثم مظفری و تهیه کنندگی سجاد افشاریان در تماشاخانه ملک روی صحنه می‌رود، این نمایش دارای رگه‌های ابزورد و گروتسک است و چهارمین تجربه کارگردانی میثم مظفری در دنیای تئاتر محسوب می‌شود.
آرش رستم بیگی، امیر حسن بیک، عارف عباسی و غزاله نیر در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.
از دیگر عوامل نمایش «زاغ» می‌توان به مجری طرح: سید عماد عامری، طراح نور: ایمان اسماعیلی، طراح صحنه: حامد رضانژاد، طراح لباس: شیدا موحدی، دستیاران کارگردان: هانیه امیری، رضا عبدالملکی، طراح گریم و ساخت ماکت: صحرا صدری، روابط عمومی و تبلیغات: سیدمحمدصادق سیادت، طراح گرافیک: میثم مظفری اشاره کرد.
در خلاصه داستان نمایش «زاغ» آمده است: یک حقیقت تلخ وجود داره و اونم اینه که، پایان خوش به این زودی اتفاق نخواهد افتاد …
این اثر از ۳۰ مرداد ماه سال جاری هر شب ساعت ۱۹:۱۵ در تماشاخانه ملک روی صحنه خواهد رفت. تماشاخانه ملک در خیابان شریعتی، بالاتر از بهار شیراز، خیابان ملک، نبش خیابان وزوایی واقع شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.