تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 42288

رییس کمیسیون سلامت شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شد

رییس کمیسیون سلامت شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در نشست با اعضای هیأت رئیسه فرهنگستان علوم پزشکی، حسن ابوالقاسمی عضو پیوسته فرهنگستان را به عنوان رئیس کمیسیون سلامت شورای عالی انقلاب فرهنگی و نماینده تام‌الاختیار خود در امور مرتبط با حوزه سلامت معرفی کرد. وی، کمیسیون سلامت شورای عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در نشست با اعضای هیأت رئیسه فرهنگستان علوم پزشکی، حسن ابوالقاسمی عضو پیوسته فرهنگستان را به عنوان رئیس کمیسیون سلامت شورای عالی انقلاب فرهنگی و نماینده تام‌الاختیار خود در امور مرتبط با حوزه سلامت معرفی کرد.
وی، کمیسیون سلامت شورای عالی انقلاب فرهنگی را به عنوان ساختاری جایگزین ستاد سلامت پیشنهادی فرهنگستان علوم پزشکی معرفی کرد که حلقه وصل شورای عالی با نهادهای مختلف حوزه سلامت خواهد بود.
خسروپناه گفت: وظیفه این کمیسیون رصد و بررسی مسائل مرتبط با حوزه سلامت از جمله امور مرتبط با حوزه علوم پزشکی است تا از طریق گردآوری آرای کارشناسی شده و تخصصی در اخذ تصمیمات بهینه نقش آفرین باشد.
وی در ادامه اظهار داشت: کمیسیون سلامت شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌تواند در فرهنگستان علوم پزشکی مستقر شود و تشکیل ستاد و انجام امور محوله و برگزاری جلسات تخصصی لازم را در فرهنگستان پیگیری کند.
همچنین سیدعلیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی در این نشست، بر لزوم تقویت جایگاه سلامت در نقشه جامع علمی کشور و آئین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی تاکید کرد.
حسن ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله نیز هست.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.